Nei, Marriott har vært der en stund. Men usikker hvordan det er å få bonusen fra dem, eller det er som Radisson..
Uten og ha testet selv skal man vel ikke se bort ifra at det er samme problem som med Radisson. Skeptisk til det motsatte er bevist.
2x opphold, 2x avvist. Venter på klagebehandling. Tipper @Bernd kanskje har flere erfaringer enn meg.
Har hatt to Marriot-bookinger gjennom viatrumf. Begge kom fint, og raskere enn det Expedia og Booking.com vanligvis gjør.
Bestilling før 350kr grensa kommer i effekt.. kjøpt alt mulig jeg kansje trenger.. fra hageslange deler til sykkelpumpe.
Takk for svar. Nybegynnerspørsmål: Jeg ser at det er mulig å bestille Apple airpods fra Aliexpress. Jeg har to tenåringsdøtre som ønsker seg dette. Hva er den mest lønnsomme metoden for å bestille disse? Ville du heller ha bestilt fra Apple for å være sikker på kvalitet ? Hva slags leveringstid er det på varene?
Antakelig ved å kjøpe skapet i en butikk som tar Amex hvis du er på CT kjøret eller time kjøpet med SASMc via Curve for høyere poenginntjening nå fram til helgen de har tilbudet sitt. Har selv aldri funnet noen god pris på Dustin og de andre som har hatt Viatrumf, så for hvite hvitevarer er det kredittkortbruk på nettside og finne et produkt til best mulig pris som gjelder for meg.
De har kampanje med doble poeng i perioden 27-30.September. Du må melde deg på via link. Du kan bruke Curve Timetravel for å overføre transaksjoner i perioden 13-26. September til SAS MC.
Hvis du ikke fikk e-post så sjekk innstillinger så du får neste tilbud. Og ta direkte kontakt med SASMc for å melde deg på.
Eneste jeg finner på hvitevarer på ViaTrumf er Alibaba og det er vel ikke et sted jeg ville kjøpt hvitevarer. Ville nok gått for en butikk som tar kort som gir EB opptjening. Sjekk f. eks ut siden amexvenn.no
Dere som har benyttet ViaPlay sitt 14 dagers gratisabbo....har dere fått Trumf...og i tilfelle har det gått lang tid før dere har fått disse...?
Har ikke fått Trumf og jeg ble i tillegg belastet 119 kroner selv om jeg valgte gratis prøveperiode og avsluttet abonnement med en gang. Forsøkte å finne ut av dette og eneste jeg fant i en faq var at det kunne være man hadde benyttet seg av et slikt tilbud tidligere. Fant ut at jeg hadde forsøkt å få poeng gjennom sas sin eurobonus shop i 2017 på viaplay men der fikk jeg aldri poengene. Skikkelig humbug. De kan altså ta betaling selv om de sier det er en gratisperiode?
Kjøp på Power når DNB har 20% rabatt på mastercard (DNB Supertilbud), tror ikke det gjelder alle deres mastercard, men de har en oversikt på nettsiden.
Dersom e-postadressen har vært brukt hos de før, går det slik. Det har jeg også opplevd. Må vel kanskje lage seg en ny e-postadresse pr. gang?