Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mer en prinsippsak enn søken etter trumfpoeng :p

2. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,611
    Bonuspoeng:
    183
    Her venter jeg på neste runde med 10.000 poeng hos Fjordkraft før jeg flytter videre. Satser på at de følger samme mønster som tidligere år med kampanje i mai.

Flyingdutchman liker dette
  3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer veldig på hva dette er:

Bangerhead
    11,95
    Under behandling
    04.03.2020
    193,97

Jeg har ikke bestilt noe fra bangerhead. Sier jo ikke nei takk til litt gratis Trumf poeng men syns jo dette er veldig merkelig!

4. Jelde

Jelde Nytt Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Idag kom endelig 500 trumfkroner fra Eidsiva! :D Bestilt 08.02.

OttoL and holmen like this.
  5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,165
    Bonuspoeng:
    113
    Kom til meg også nå. Bestilte samme dag.

Men det inspirerte meg til å ta en gjennomgang av saker "Under behandling". Fant ut at jeg bl.a. hadde 5 overnattinger fra Hotels.com fra desember og januar på tilsammen 1100 Trumfkroner som fortsatt ikke er bekreftet. Ser jeg må begynne å følge litt mer med.

Last edited: 01. mai 2020
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,128
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har et Excel-ark hvor jeg legger inn ViaTrumf-kjøp. Sjekker med ujevne mellomrom, gjerne når det kommer noe fra NorgesGruppen i poengoversikten i SAS-appen.

Hvis ting tar lang tid, eller av ukjente grunner blir avvist, så sender jeg en henvendelse. Tror man går glipp av litt Trumf hvis man ikke følger med..

7. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Samme!
    x2 til meg og kona!
    Tok sin tid det der!

8. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    453
    Bonuspoeng:
    63
    Meldte meg på en 400 Cashpoints-kampanje for et 6 måneders abo hos Dagbladet som nå snart går ut. Er det mulig å fornye dette med ViaTrumf og få 200 trumf kr også?

9. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,923
    Bonuspoeng:
    183
    Det skader ikke å prøve. Det er ting som de sier at ikke går an, som faktisk går an, men hold lav profil hvis det funker ;)

10. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med CDON? Hatt bestilling til behandling siden 25.3 nå.

Og vet noen om det går å få trumfpoeng på bonusovernattinger på NCC?

11. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    249
    Bonuspoeng:
    43
    Du får faktisk Viatrumf selv på bonusovernattinger hos Choice. Pleier å få 15-30 kroner pr natt avhengig av poengpris

CDON har pleid å ta 6 til 8 uker for min del. Aldri opplevd problemer der.

12. holmen

Likes mottatt:
    64,128
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk i dag mail fra Viatrumf om at de har fått tillatelse til å behandle henvendelser om manglende Trumf fra Agoda i dag. Det kan ta tid, da de har mange henvendelser.

Jeg mangler Trumf for opphold på Peabody i Memphis julaften 2018. Ble bestilt i september 2018. Tar ikke så lang tid, heldigvis..

13. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Min booking hos agoda den 02.02.19 har nå fått staus som avvist i viatrumf. Noen som har noen forklaring? Reisen er både betalt og gjennomført i september 2019.

14. nicholas

nicholas Nytt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har fått bestillinger fra Lyko og 2 x bestillinger fra InkClub til Overført til Trumf status uten at poengene faktisk har tikket inn. Andre som har opplevd lignende tilfeller?

15. holmen

Likes mottatt:
    64,128
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Det har vært en del issues med det i år. Trodde de hadde fikset det nå. Lenge sto det melding om det på nettsiden, og poengene kom etterhvert.

16. nicholas

nicholas Nytt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Takk for svar. Da er det vel bare å smøre seg med litt ekstra tålmodighet :)

17. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,356
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har et par slike tilfeller nå, det er kundeservice i gang med, det andre skal jeg melde til uken. Virker som det tidligere problemet er tilbake igjen..

18. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Ice tilbake med 620 kr i trumfbonus.

Legger merke til dette nye punktet:
    Hos Ice kan du legge inn en bestilling på et abonnement hver 6 måned. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus.

Noen som har noen formening eller erfaring om det da er knyttet til viatrumf-konto, eller hvem abb står på?

Så hvis man skal bestille på familien, burde man daopprette trumfkonto for alle medlemmene? Eller kan jeg få bonus på min konto, så lenge abb. går til forskjellige folk (far i dette tilfellet). Jeg hadde abb i starten av januar. Vil det da si at jeg ikke kan få noe før det er gått 6 mnd uansett og heller burde bestille via hans konto?

SVG_flyer liker dette
  19. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,563
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan bruke din viatrumf side og kan sikkert bestille for din far og mor eventuelt og få trumfkroner for det.

20. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,906
    Bonuspoeng:
    293
    Vi flyttet til nytt hus i februar der de hadde Verisure alarm fra før.
    Jeg ble oppringt av en selger fra Verisure og sa ja til å beholde alarmen. Fikk gratis installasjon og 200,- i avslag pr. mnd. på prisen.

Noen få dager etter så jeg at Verisure lå på ViaTrumf og klikket derfor på linken for å bli oppringt av selger. Deretter ringte jeg selgeren tilbake og sa at jeg ønsket å koble bestillingen av alarmen opp mot ViaTrumf slik at jeg mottok 800 i Trumf.
    Han sa dette kun gjaldt ved nye bestillinger og at jeg hadde fått en god pris på alarmen fordi jeg overtok en eksisterende alarm og derfor ikke kunne gi meg ViaTrumf-avtalen. Litt frem og tilbake men jeg måtte gi meg.

Hyggelig var det derfor å se at det hadde tikket inn 10.800 EB etter en overføring fra Trumf på 800,- på søndag =)

2020-05-11 11_47_11-Historikk - Trumf.no.png

Del denne siden