Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. melind

melind Medlem

Likes mottatt:
    215
    Bonuspoeng:
    43
    Må si jeg er veldig fornøyd med Eurodel, har handlet flere ganger fra de og penger er overført til viatrumf innen 3 dager hver gang. Tommel opp :)

2. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Skruvat er lynraske. Bestilte for tre dager siden, allerede overført.

3. nicholas

nicholas Nytt Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Da fikk jeg endelig offisiell tilbakemelding fra Kundeservicen. De virker forøvrig heller ikke å ha oversikt på når feil vil bli rettet opp.

«Hei!

Vi har for øyeblikket en feil i ett av våre systemer, som gjør kunder opplever at flere kjøp vises med status "Overført til Trumf" selv om det ikke stemmer. Vi har meldt fra om dette for å finne ut hvor feilen ligger, men vi har fått tilbakemelding om at det er feil i visning av status på flere av kjøpene, og at kjøpet faktisk ikke er ferdig behandlet (altså at kjøpene egentlig skal ha status "Under behandling" i kjøpsoversikten).
    Vi venter på tilbakemelding om når vi kan forvente at dette blir ordnet, og om det vil være nødvendig å sende inn reklamasjonssaker på dette. Vi kommer tilbake til deg når vi får en oppdatering på dette.»

Storbaba liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,129
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har handlet hos Anton sport?
    De har medlemspriser på omtrent alt de selger. Betyr det at man ikke får Trumf hvis man er medlem og benytter seg av de prisene?

5. boingboingsjutresju

boingboingsjutresju Trumfhunter

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte Eidsiva den 17.02. Trumf står som overført, men har ikke kommet.

Men har da heller ikke fått noe trumf fra Viatrumf siden Mars(!)
    Har 7 kjøp som visstnok er overført slik som Eidsiva..

På henvendelse fikk jeg samme svar som nicholas. Dette er nå flere uker siden, og der skjer absolutt ingenting.

Last edited: 19. mai 2020
    coconuts and nicholas like this.
  6. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Mister man trumfen dersom man bytter mobiloperatør mens statusen i Viatrumf fortsatt er "Under behandling"? Har vært kunde hos Talkmore i 3 måneder, litt irriterende at det skal ta flere måneder for å bli "bekreftet". Jeg mener, betingelsene for bonus er vel tilfredstilt ved at man har tegnet abonnement og betalt et par fakturaer? Har i alle fall ikke sett noe sted at det er krav til hvor lenge man må være kunde...

7. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    249
    Bonuspoeng:
    43
    Prøvde på akkurat det med talkmore. Da lå den inne som bekreftet. Fikk ikke en krone.

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,235
    Bonuspoeng:
    183
    Svindel om det ikke står i vilkårene at man må ha et aktivt abonnement i x antall tid.

Sunnfjordingen liker dette
  9. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    :eek:

Ligger kjøpet fremdeles inne som "bekreftet" (altså, tar bare irriterende lang tid, men vil sannsynligvis bli utbetalt en eller annen gang) eller skiftet statusen seg fra "Bekreftet" til "Avvist" da du byttet?

10. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Har forresten fått følgende svar fra Viatrumf på dette spørsmålet:

"Hei!
    Du kan bytte til en annen mobiloperatør når som helst uten at dette vil påvirke kjøpet ditt. Det eneste som er viktig er at overføringen til abonnementet går igjennom før du bytter. :) "

Skal jeg bare stole på det og bytte i vei?! o_O

11. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    249
    Bonuspoeng:
    43
    Nei. De endret til avvist når jeg byttet operatør. Jeg sendte inn klage da jeg tross alt hadde betalt 4 månedsavgifter. Fikk aldri svar på klagen.

12. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Dette er jo helt skremmende! særlig når jeg har fått det svaret over fra Viatrumf..:eek:

13. cahudtwa

cahudtwa Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Det skulle du ha purret opp, her har du jo helt rett. Ville klaget til Talkmore også.

14. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,563
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mangler selv 8 kjøp fra Talkmore ennå. 2 som under behandling og 6 som venter på avgjørelse og har allerede betalt 2 månedsavgifter på alle. Men fortsatt ingen utbetaling.

15. sovehue

sovehue Medlem

Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Holder deg å whiteliste viatrumf.no hvis man har installert anti-tracking (bruker Ghostery Lite) eller er de innom andre eksterne nettsider før de videresender til butikkene?

16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,612
    Bonuspoeng:
    183
    Man sendes vanligvis via en click-tracker som f.eks. tradedoubler.com på veien fra Viatrumf til nettbutikken, så mistenker det ikke er nok å hviteliste Viatrumf. Selv åpner jeg nytt inkognitovindu (uten adblock eller anti-tracking aktivert) før hvert Viatrumf-kjøp for å sikre at jeg ikke har andre affiliate-cookies som kan stikke av med bonusen min.

17. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som bestilt via Via Trumf hos Budget og har erfaring med hvor kjapt de overfører?

18. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,201
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle bestille litt trevirke og da jeg sjekket forrige uke var Byggmax med i viatrumf, men finner de ikke igjen. Noen som vet om de har sagt opp avtalen eller om det bare er litt "hikke" en plass?

19. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,420
    Bonuspoeng:
    113
    De er ikke på Viatrumf lengre. De vet ikke om og evt. når de kommer tilbake.
    Hadde planlagt en bestilling jeg også..

Flyingdutchman liker dette
  20. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,201
    Bonuspoeng:
    183
    Det var synd. Jaja, får vel dra flypremiumkortet for å i det minste få litt poeng, for amex tar de ikke heller.

Del denne siden