Kundeservice skulle sjekke det opp og gi en tilbakemelding. Jeg nevnte at det er mange som har samme problem. Ser ut som de har fikset det nå. Surrehuene fikset det iallfall. Det er bedre enn Telia som ikke ønsket å ta tak i problemet engang da det skjedde meg for et år siden eller så. Komplett ansvarsfraskrivelse. Jeg endte opp med å si opp abonnementet.
50kr? Hvor får du det beløpet fra? Du må da vitterlig betale 329kr for en mnd med «strim» alt som gir 270 trumfkroner.
Jeg pleier å si det opp siste virkedag før mnd nr 2 utløper. Har hatt 7 stk (på meg selv, venner og ulike familiemedlemmer), fått trumf for alle. En liten regnefeil fra hans side, men 329 - 270 = 59. Så han har vel en form for "hadde betalt/trenger streamingen uansett men får nå trumfbonus-verdsettelse". EDIT: Det var da voldsomt... Ice tilbake med en ny 620 kr-kampanje allerede.
Finnes det noen krav til minimumsalder for å ha et telefonnummer? Fristende å bestille et Ice-abo til sønnen på 7 uker, men det er kanskje ikke mulig?
Godt spørsmål... Det er litt sparsomt med detaljer om hvordan Ice håndhever regelen om én bonusutbetaling per seks måneder.
Da tviler jeg på at du får. Men du kan jo få noen andre «voksne», kone/foreldre etc til å bestille via sin trumfprofil, og så legge de til i EB-pool? Litt omstendelig, men det går
I følge tidligere poster så gjelder 6mnd de ulike telefonnummer. Ref. denne posten. Med andre ord, har du fått bonus for et spesifikt nummer har dette nummeret "karantene" med tanke på bonus de kommende 6mnd. Det som er verdt å merke seg, er det Trumf-kundeservice opplyser at det kan lønne seg å vente litt mellom hvert nummer man porterer via ViaTrumf slik at systemet skal "rekke" å fange opp de ulike ordrene. Det kan selvsagt være at de har endret rutiner i det siste...
Mye gøy med ICE om dagen. Ifølge min Bonusvarsler skal jeg kunne få hele 3555 kroner i bonus nå! Kanskje ikke overraskende endret dette seg til 620 kr på ViaTrumf.no
Takk for info. I samme post står det imidlertid at det ikke gis bonus for junior-abonnement, så kan hende at det da uansett ikke har noe for seg å bestille abonnement til poden
Jeg sjekket en dummyoppretting av klagesak, og besøket ble i alle fall registrert. Så da er det mulig at det er hos ICE feilen ligger. Har uansett 14 dagers angrerett ift ICE. Så kan presse dem til å fikse opp kanskje.