Skitt! Da var SkittJakt og SkittFiske borte fra ViaTrumf. Synd, greie priser og god opptjening der. Men som plaster på såret er det endelig en ny skobutikk med barnesko etter at Footway forsvant, nå er det Skomani som gjelder. Lynkjapp levering, 1-2 dager! Nå er jeg spent på hvor fort trumfen kommer.
Jeg har nå bestilt et Talkmore abn og planlegger å ta runden innom de operatørene som ligger på Viatrumf. Hvor lenge må man vente før man porterer over til neste? Så vidt jeg ser står det ingenting i vilkårene på Viatrumf. Noen med erfaring her? Holder det med 30 dager på hver? Dette blir et ekstra abn så det er kun for å få Trumf bonusen. Er defor ute etter å ikke være kunde for lenge hos de forskjellige
Etter bestillingen står som bekreftet er det bare din egen samvittighet som spiller inn på hvor lenge du "bør" være kunde. Forresten: Er det noen som har klaget på noe som aldri kommer, og så blir plutselig avgjørelsen godkjent etter andre purring med et helt spinnvilt trumfbeløp? Holdt på å inhalere kaffen når jeg så det. Pleier det å korrigeres av seg selv, eller hva? Bare flaks jeg ikke har på autooverføring til EB siden jeg er en liten gollum (og kanskje litt dumt...).
Ja, skjedde med meg på en Expedia booking, hadde en overnatting som skulle gi 100 trumf kroner som ble avvist. Når klagen ble godkjent var beløpet endret til 16 000, men ente desverre opp med de 100 jeg egentlig skulle ha når til slutt trumfkronene kom
Det er en tålmodighetsøvelse, men pengene kommer stort sett. Nesten alt må manuelt etterregistreres, er min erfaring. I skjemaet som da kommer opp, vet viatrumf allerede presis når jeg var i nettbutikken - så hvorfor de ikke klarte å logge ordren også vet jeg ikke. Men at det lett kan 6 mnd før pengene kommer inn, ja slik er det. Og mindre enn 2 måneder hører til unntakene. Likevel, som en klok sjel sa her på forumet tidligere i denne tråden: Det er jo bedre med gratis penger/poeng enn å ikke ta dem med seg når de likevel ligger der...
Er det nokon her som har erfaring med Dekkonline.com? Synst nettsida ser litt sketchy ut, og får ein dårlig følelse når eg ringer nummeret dei oppgir og telefonsvararen svarar på ei blanding på norsk og svensk at eg berre får velge mellom å legge inn ny bestilling og få info om bestillinga mi.
Jeg fikk levert dekk fra dem i forrige uke. Avtalte at de skulle levere til en lokal samarbeidspartner som monterte dekkene. Rask levering og god informasjon om status. Ingenting å utsettes på dem.
Etter å ha brukt Dekkonline litt fra og til i ca. 10 år så har jeg foreløpig ikke opplevd noe negativt med de.