Hvilke tråder/sider overvåker du?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Ronny, 18. mars 2017.

  1. Ronny

    Ronny Nytt Medlem

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Hei, før jeg skriver angående dette topicet, må jeg få klage litt. Det var ingen som gjorde meg oppmerksom som på når man blir medlem av dette forumet, blir det helt altoppslukende og man tilbringer flere timer hver dag i søk på poeng og diverse reiser. Her skal man til Bangkok og man tenker på hvordan reise lengst mulig... det er jo totalt galskap! Men gud hvor herlig også hehe.

    Ser mange skriver om kampanjer hos selskaper, div tilbud her og der. For å finne disse kampanjene og tilbudene, fins det noen sider dere følger? Kanskje det er noen sider her inne som dere følger.

    Så lurte rett og slett på hvilke sider dere eksperter overvåker hele tiden?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og velkommen :) helt krise, er mer på IF en både VG og facebook.
    Sett opp epost varsel på følgende forum:
    upload_2017-3-18_17-11-41.png
     
    Ronny liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Ronny liker dette
  4. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    Det er mye prog. datamaskiner som styrer prisene på fly. Det har flere ganger vært oppe i media hvilke dager det lønner seg å søke på flyreiser mv. Min erfaring er at "søndagen" er en en dag hvor en får kjøpt svært gode flyreiser til en hyggelig pris. Syntes finn.no og Google flights er glimrende verktøy å følge med på. Har også selv gjort mange kupp ved å følge med på secretflying.com . Har en personlig teori om at flyselskapene ønsker å vise en hyggelig pris på søndagene - hvor prisene settes opp på mandagen. Slik at det spekuleres i at du kjøper turen allikevel som du fant prisen på i helgen (selv om prisen er høyere på mandagen).

    Ps - Ellers følg med på alle flyselskapenes kampanjer. Flyr du c - kan du fort "spare" 5 - 10.000 kroner ved slike kupp. Qatar har de siste årene har flere ganger i året hatt flotte kampanjer. Uansett bruker du litt tid på dette forum - så "sparer" du garantert noen tusen på hyggelige flyreiser. Folk på dette forumet er svært rause med å dele gode priser som snappes opp på nettet.
     

Del denne siden