Noen som sitter i innenriks på OSL og vil gjeste inn min kone som i dag flyr NAS? Hun skal tvinne tommeltotter på OSL i to timer fra 11:20 til 13:20. ... Hilsen Koffert.
Innenriks på OSL nå hvis noen trenger å bli gjestet inn neste timen. Forøvrig prøvd frokosten tidligere i dag på plaza premium istedenfor Lufthansa loungen som jeg vanligvis bruker på LHR, bra utvalg men langt dårligere pølser. Styr unna!
Morgendagens program: SAS Business-lounge OSL 10.20-11.20. SAS Business-lounge CPH 12.50-15.00. Skal bo på Radisson Blu SkyCity, så blir nok å finne i baren der på kvelden.
Er på Gardermoen fra ca 1330 i morgen, kan gjeste inn noen i SAS-loungen før flight tilbake til Bergen...
Jaja, da er jeg inne for MR på lørdag, tur/retur Oslo - GDansk via CPH. Blir å finne i biz lounge OSL, CPH på respektive. Føler meg helt gal som gjør dette.
Joda, jeg vet, sammenlignet med andre er jo ikke dette noen ting, men hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det Har ikke fortalt fruen enda . Er det forresten noen som vet om det har kommet opp sperrer på gullstua på OSL, eller om det fortsatt er fritt fram for den som er litt småfrekk?
Ingen sperre. Var der på lørdag, buffeten på businessdelen er under oppussing, så alle må inn å hente mat og drikke i gullstua.
Etter å ha fått med seg soloppggang på malaga beach har jeg nå planta setet i Scala lounge på AGP noen timer Skal bli godt å komma vekk fra all sol og varme hjem til norge.. nei vent det ble feil
Skal vel komme inn med Plus der? Ellers blir jeg potte sur.. Har overtalt gutta til å fly i Plus istedenfor Go siden jeg er eneste med status
Spør om du trenger lounge-pass ved checkin. Har opplevd å bli nektet inngang fordi jeg ikke hadde voucher... Selv om jeg var både EBG og plus-billett. Er forøvrig i bollestua på TRD ca kl 10.30 hvis noen er keen på en kaffe. Tør ikke tilby bolle da dette kan misforstås.
Jeg kom inn med Plus i februar. Men skal en tur ned dit igjen snart og da er det Go Ligth med EBG så derfor jeg lurte