Innenlandskantina på OSL fra 12-13.30 imorgen (søndag). Jeg er han unge som sitter med en eldre dame og tapper mye øl. Siste seriekamp er i Bodø, sølvet skal hentes hjem.
Snartur innom bollefabrikken på TRD etter ankomst med SK4577 fra BOO som appen for øvrig sier at alt har gått
OSL Lounge på onsdag, ca. 06-06.35. Så en PP-lounge i Stockholm, ca. 08-08.20. På fredag finner jeg meg en PP-lounge i Helsinki, ca. 10-10.50. Og så i Stockholm igjen, ca. 11.20-12.05. Si ifra om noen har PriorityPass-lounge å anbefale på ARN og HEL.
Det er en egen plass i helvete for middelaldrende menn som sitter i jobbeseksjonen i gullstua på CPH og formelig hyler i telefonen, spesielt når de prater dritt om navngitte kolleger og diskuterer plumpe forretningsstrategier. Det er så mange idioter der ute at jeg er fristet til å slå fast at Darwin tok feil.
Meget gammel gubbe i gullstua OSL i morgen torsdag ca. 10.00-12.30 på helgetur til Bermuda.. OSL-LHR(SK)-EWR-BDA(UA) . Overnatter på det sedvanlige hotellet EWR før videre reise fredag. Crown Plaza...
Nesten ensomt i GOT-loungen i ettermiddag. Sitter her og venter på papirflyet som skal frakte meg til CPH-loungen, før ferden går videre til Airbnb Open i Paris.
CDG fra ca 9 til13. Kan gjeste inn. Skal på oppdagelsesferd sammen med sønn for å sjekke hvilke lounger som kan tilbys. Återkommer med anbefaling basert på utvalg av mat og rød vin. /koffert
SAS-loungen er bedre enn Lufthansas gull-kjeller...... Om du ikke er avhengig av øl fra fat. Sønnen(8) mente også at maten hos SAS var bedre, og SAS har mye triveligere lokaler. Lufthansa har egne toaletter. SAS har ikke. Hos SAS må du altså ut og stå i kø med alle de som ikke har oppdaget gullkortets gleder. Vi hadde litt problemer med å komme oss igjennom sikkerhetskontrollen på piren til Lufthansa, men etter å ha insistert såpass overbevisende at både oversikkerhetskontrollbetjenten OG über-oversikkerhetskontrollbetjenten OG pir-generalen hadde sagt nei, kunne damen i loungen si JA, og han som hadde løpt som en strikkball mellom alle beslutningstagerne kunne anpustent uttrykke et "welcome, sir". /koffert.
Prøvde innenriksloungen på ARN i går. Det var triste greier. Om du har adgang til fast track tar det bare 10 minutter fra den "ordentlige" loungen til terminal 4 (innenriks), og da er det ingen grunn til å innta innenriksloungen før høyst nødvendig. /koffert.
Sitter i innenriksloungen på OSL nå. Stappfullt som vanlig og det skal bli en sann fornøyelse når den nye åpner! Noen som har sett eller hørt noe om når den skal åpne? Blir det ikke før den nye piren er ferdig?