Både på CPH og utenriksloungen på OSL (samt den såkalte fast track samme sted) er det i alle fall slik at kortinnehaver først scanner sitt bp, mens gjesten deretter scanner sitt. Tror ikke det fungerer å scanne sitt eget bp flere ganger som statusinnehaver, og det ville forundre meg om ikke innenriksloungen på OSL ikke har et tilsvarende system (jeg reiser så godt som aldri innenlands, så jeg har ingen anelse).
Ons 20.01 bollebua på Værnes frem til 0730. Gullstua OSL mellom 0900-1100 Senator Loungen på Tegel, mellom 1945-2045. Forhåpentligvis med en ny tysk Rimowa tanks Gullstua CHP mellom 2220-2240
Dåkke finne meg helt sikkert i: ANA loungen i Narita den 22.jan fra kl.14:00-16:00 ANA loungen i Nagoya den 22.jan. fra kl. 19:00-20:00
Er på melkerute til Taipei i morgen tidlig. Så kan gjeste inn i Galleries First på LHR T5 kl. 06, en eller annen oneworld-lounge i Frankfurt fra 10 til 12 og The Wing eller The Pier i HKG torsdag formiddag. Er det verdt styret for 2x CX F-flighter? Usikker, får se.
Sitter i LH sin senatorlounge på DUS etter to herlige dager på Boot 2016. Ikke direkte imponert over tilbudet her. To varmretter, og nok drikke, men en internettforbindelse som gjør at det tar minutter å åpne en hjemmeside.
OSL lounge utland i morgen fra ca. 1545-1700. Blir første tur innom Osl lounge etter at de bygget ut så blir spennende å se den nye delen!
LHR T5 rundt 07:30 i morgen tidlig, kan gjeste inn (usikker på om jeg får C- eller F-lounge pga overnight connection).
Ser nyhetene og kan ikke si jeg gleder meg veldig til å fly i mrg. Kanskje det er tryggest å bare flytte inn i gullstua.
Blåste greit når vi lettet fra BGO i 17 tiden i dag! Tror OSL-KRS nå blir litt bedre ☺ Egentlig bare happy med å komme seg hjem i dag, slippe hotell enda en natt.