Hei, noen her inne som er i eller på vei til IST Ataturk i dag 01.02 fra kl 17 til kl 20. Rop ut, så tar vi en drink i Loungen der nede.
Fredag blir jeg i gullstuen på OSL fra ca kl 1800 til 1930. Er klar for en skål! Ellers på søndag ettermiddag i innenriksstuen fra sånn i 17-18 tiden til flyet går 1930. Noen som er i nærheten så hadde det vært hyggelig å si hei!
Noen her inne som er på OSL utland torsdag 11/2 fra ca 0810..... Skal til München og reiser med tre kompiser, tenkte å høre om noen kan være behjelpelig med å gjeste inn to stk( kan selv gjeste inn en ) på SAS-loungen...? Tror ikke det er noe vits i å spørre pent til resepsjonen.....
Det aller helligste hos SAS på OSL nå. Lufthansa Senator fra ca 13:00 til 15:00 i HAM og øverste etg i CPH fra ca 16:30 til 17:30 Kan gjeste inn hvis noen er i området
Bildet var fra OSL kl. 7 i dag. Var ingen hjerter på CPH. Nå er jeg på Landvetter, og her er det noe enda bedre: Fantastisk utsikt! (Ja, også Cava da)
Ser bra ut! Hadde sett fram til litt sol og tak terrassen i HAM men var heller dårlig vær! Eneste positive var at man møtte "kjent folk" fra andre forumet som var på samme tokt
Bollebua Trd. kl 0900-1000 18.2 Gullstua Arn. 1200-1315. 18.2 Hvis noen er i området, er det bare å komme å si hei.
Er på Kastrup i kveld fra ca. kl. 18:00 med flyvning til OSL 20:40. Hvis noen kan gjeste meg inn, setter jeg pris på det. Men skal ha en real middag først på en av restaurantene da... OPM (Other peoples money)