Sit i SASkantina på utland og et pastasalat til frokost. Kan gjeste inn ein person fram til 12:45. Edit: Og i København frå ca 15 til 17.
Det er smaksprøver på Braastad i København. Jeg er litt til og fra loungen, men kan gjeste inn en. Fram til 21.30.
Gullstua OSL fra 18:30 til 20. Kan gjeste inn 10 min etter at jeg har gjestet inn familien min. /koffert
Sitter i OSL innenriks (gull) Lounge ... lite folk, stille og rolig og masse plass, men ellers på plyplassen er det et sant virvar av folk (voksne og barn) som ser ut som de aldri har vært på en flyplass før .. I dag, en dag med sikkert 10 sitteplasser til hver gjest i loungen, fikk jeg quest back undersøkelse da jeg logget inn. Basert på dagens besøk, hvordan opplever du loungen? Er det bevisst at de sender det i dag? Jeg er innom her to - tre ganger i uken med pølser og supper, og fullt av folk over alt. Hvorfor spør de ikke da? "Ved en undersøkelse en tilfeldig valgt torsdag var over 90% av gjestene fornøyd med OSL innenriks (gull) Lounge ...." Sånn går nu dagan .....
Satt i loungen før SK279 idag og fikk samme quest-back. Idag var det jo rikelig med ostesmørbrød i tillegg til pølsene. Tilfeldig...i think not hehe
Chiller'n i München senator lounge før flyet hjem. Var innom ei sjappe og fikk sikra meg cigarer som dem har i F lounge
Flyr følgende på Søndag: 10:00 (OSL) -> 11:10 (CPH) - SK1455 14:30 (CPH) -> 15:30 (HAM) - SK649 19:05 (HAM) -> 20:05 (CPH) - SK652 20:40 (CPH) -> 21:50 (OSL) - SK1472 Noen på samme MR den dagen? (Kan gjeste inn en i Loungene hvis det trengs)
Om nokon er på ARN og har lyst på marinert blomkål så kan eg gjeste inn ein person i SAS-loungen fram til kl.18. Send PM.
Der kommer man vel ikke engang inn i Luftwaffes Senator lounge som *A Gold en gang, så det spørs om ikke Alitalia er the new loud på MXP og FCO heretter.
Grrr… SkyTeam og Oneworld føles som to elskerinner du må vedlikeholde i skjul for kjæresten din (Star Alliance) og du må liksom slenge et bein eller noen miles den veien av og til skal det bli noe kos på deg. #FFPloveproblems #Statuseverywhere #nevntedupizza?
Frister med en lounge run til FCO, men det vil nok ikke bli før i Juli. Ser at jeg kommer meg dit ganske billig fra MUC, så må kanskje benytte meg av muligheten før jeg flytter tilbake til Norge.
Heh, for et lykketreff! Nå kan det hende at jeg blir den som skriver loungerapportene selv i november om ingen slår meg før den tid? Samboeren kom hjem fra jobb i går kveld og sier utav det blå: "Fagforeninga skal ha sin faste høsttur-langhelg med "+1" og destinasjon er ikke bestemt enda. Budsjett per person 3500 fly+hotell, ~20 pax." Stort glis på meg da! Hun er nemlig kasserer og blir etter alle solemerker reiseorganisatoren grunnet reisenerd/koko-kompetansen som vi begge har Så ~70.000,- i reisekasse å leke oss med, haggle prices på fly+hotel etc. Molto perfetto! "Kjære; Hva med Milano?" datt det bare utav meg! "Greie forbindelser/tider og gode priser, både fra KRS og SVG" (halvparten av hurven må reise fra Sola) Stilltiende meget vel vitende om at vi må connecte gjennom FCO begge veier og ergo får jeg besøkt Casa Alitalia to ganger i Roma, og en gang i Milano på hjemreisen. Julen kommer potensielt ekstra tidlig i år
Hm. Kanskje dette kunne være grunn god nok til å ta en tur til Italia i løpet av sen-sommer/tidlig høst med familien og få testet ut mitt statusmatchede MM Freccia Alata Plus (eller hva det nå heter) kort? Hm igjen, her må det undersøkes litt nærmere... Er dette forresten innenriks eller utenrikslounger? Eller begge deler kanskje?
Ja si det... Loungebuddy har ikke helt fått med seg navnebytte og at renoveringene er ferdige sist jeg sjekka for 2 dager siden. Har ikke telefonen eller tableten tilgjengelig sånn at jeg kan dekode hvilken gammel lounge som har blitt omprofilert og dermed også hvor i flyplassen de ligger, men fant en PDF som oppgir nøyaktig "adresse" for hver nyrenoverte lounge. Står dessverre ikke noe om domestic, schengen, non-schengen menmen. https://www.alitalia.com/content/da...y/at-the-airport/lounge-dove-trovarle-en.pdf#
I dag er jeg å finne i loungen på OSL mellom 1630-1700 og i CPH mellom 1840-1915, dersom noen skulle befinne seg i nærheten.