Sitter i SAS Gold lounge på OSL nå for en flight 11:40 til ARN. Greide å snause til meg siste billett på flighten etter at SK484 ble kansellert. Sitter helt innerst i hjørnet ut mot avgangshallen. Kan gjeste inn en person.
Noen på SAS innenriks i kveld? Flyr frem og tilbake fra Kjevik i kveld. Hvis noen vil sveipe meg inn tar jeg gjerne en brus.
OSL Gull imorgen 9.30-10.30 ZRH Senator imorgen 13.00-16.30 Kan gjeste inn en, men kommer til å være ganske travel med arbeid osv. mesteparten av tiden.
Noen som tilfeldigvis er i SAS loungen på OSL og kan gjeste meg inn? Er litt tidlig ute for et fly til CPH, og det er KAOS på serveringsstedene i gateområdene. Har dessverre ikke Plus billett (kjip arb.giver), og heller ikke gullstatus enda.
Gull loungen på OSL nå og fram til 1330. Loungen i CPH etter det om jeg får tid En liten forsinkelse hos SAS gjør at tiden i CPH er noe redusert.
SAS lounge på CPH nå. Sitter her to timer til og kan gjeste inn en pers. Er ikke mye selskap i meg da, jeg er passe i svime etter Roskildefestivalen.
Stille og rolig i gullstua på Gardermoen i dag. Sitter her til kl 14. Kom å si hei om du er i området.
Gullstua på OSL. Vi sitter i midten og er komplette med kone, unger, baby og full pakke. Kan gjeste inn. Det er lite folk her, og veldig mye bedre mat enn på lenge. /koffert
Gullstuen på OSL. Stille som graven. Her den neste timen. Deretter Frankfurt og LH senator non-Schengen ved Z-gates.
Er det skadelig med et lite glass rosé i gullstuen på ARN...?? ... det er ikke kommet ut cava enda og det er leeeeenge til SK963