Det er jo nytt for meg å sitte her i gullstua langt utover formiddagen.., Når kommer cavaen? Spriten har vært hel lenge ..
Stille og rolig i gullstua på CPH. Sitter her til kl 1445, er du i området kan jeg eventuelt gjeste deg inn.
Hvis du har tenkt deg i innenlandskantina i nær fremtid. Ta med campingstol evt sitt ute blant allmuen, belegget er høyt for å si det sånn
I morgen onsdag er jeg i gullstua på OSL fra ca. kl. 05:00 og kan gjeste inn en. Fytterakker'n det er tidlig! Gruer meg litt allerede...
Jeg så kampen i Stockholm, de svenske reportene begynte tidlig i første omgang å ikke snakke om den pågående kampen og heller snakke om hva de svenske jentene måtte gjøre før EM på hjemmebane ..... ... og så var det en ting de lurte på, hvorfor satte ikke Norge inn Lunde i mål ...
Sit fast på OSL til i morgon. Slepp ikkje inn i innanlandskantina før etter midnatt, men om nokon er i området så er eg klar for ei pils, enten i Peppes-loungen i ankomst eller Radisson loungen nede (eller ute i støyen og røyken) ved busstoppa.
Er å finne i innenlandskantina fra ca. 16:30, gitt at det er sitteplasser, og en times tid fremover..
Hjemme igjen. Nei, dette var et et impulskjøp på et Widerøe-salg for en stund siden. Men det ble en fin middag i Nyhavn etter råd fra en lounge-drage, og ble flyttet fram begge veier (samme crew...). Så det ble hyggeligere enn tenkt
Noen som vil gjeste inn I gullstandard idag og nå? Har en time å slå I hjel før flyet går til Arlanda og videre til chicago.. og er bare sølvmedlem..
Du kan eventuelt betale deg inn i Loungen men da ikke gull delen hvis ingen har fått gjestet deg inn.