OSL Gull fredag 11/11 mellom 09 og 10:15 (ca) ARN Gull fredag 11/11 mellom 12 og 13 (ca) HKG Thai søndag 13/11 mellom 08 og 08:30 (ca) ARN Gull søndag 13/11 mellom 14 og 15 (ca) Kan gjeste inn en.
Alle tre *A-loungene på HKG fra 0610-ish lørdag morgen og frem til boarding begynner Deretter gulloungen på ARN og OSL utover ettermiddagen. Kan gjeste inn to. Natta!
Som forøvrig trigger et teoretisk spørsmål: Har man adgang til innenrikslounge med BP for utenlandsreise? Ikke at jeg noensinne hadde villet prioritere iriks foran uriks, men problemstillingen er jo der.
Jeg var veldig skuffet på loungen nå. Jeg valgt å betale 179 kroner for det med 4 timer overlay. Sitte bekvem, noe å drikke og frokost... Fra utenriksloungen var jeg vant til litt brød og pålegg. Men her var det bare havregrynsgrøt og conflakes... Det var bortkasta 179 kroner (jeg måtte kjøpe meg mat et annet sted)...
Innenriksloungen er ikke noe å skryte av. Den duger til å drikke øl eller sur, varm rødvin. De har også ganske ok suppe, men frokosttilbudet er ikke noe å rope hurra for. Det største problemet synes jeg imidlertid er at det stort sett aldri er sitteplasser å oppdrive når jeg skal bruke den.