Thai first i Bangkok! Blir her i 6 timer til! Kanonbra lounge. Regner med jeg kan gjeste inn 1 person, så hvis du er i nærheten så bør du la eventuelt kone/mann klare seg selv med ungene en liten stund å ta turen. Nå skal jeg ta massasje, snakkes!
Har en tur til MOL via OSL og TRD hjem. Dersom det er noen av dere som er på en av disse flighetene eller på en av flyplassene til ca samme tid. Så er det bare å sende meg en PM eller legge igjen et svar her
Gull Loungen på OSL i morgen tidlig fra ca 06:00 til 07:00 Gi meg en PM hvis det er noen som er på tur og trenger å bli gjestet inn. Kan gjeste inn 2 pers!
Mulig vi går på hverandre når jeg drar da. Er der fra 05.30 til ca 06.00 (og har også mulighet til å gjeste inn 1 person da). Så har jeg mulighet til å gjeste inn en på en av loungene ved B-gates (sannsynligvis Air Canada) på FRA mellom 09.00 og 11.30, og til slutt på IST mellom 17.30 og 20.30. Om noen tilfeldigvis skulle være i nærheten.
Henger på Flesland, flight WF163 til Oslo via Sogndal om 30 min. Savner en lounge her i Bergen. Men hadde hele Fasttracken for meg selv, så skal ikke klage for mye! Happy Flight!
Det kommer vel i den nye terminalen, får håpe på noe annet enn café lounge... Fast tracken på BGO er derimot strøken!
I gamle dager etter at den nye terminalen kom i 1988 og Janne Karlson hadde introdusert "The Businessmans Airline" hadde vi en riktig SAS Lounge på utenriks .. ... mat og drikke og det som skulle til .. Tror den lå der dagens kafé ligger på utenriks. SAS og *A hadde nok flere ruter til utlandet den gangen bl.a. til London .. Nå kommer det nok bare en enkel bollebu .. ja ja .. artig nok det, men de gangene jeg har vært innom på Værnes har det vært trangt og stolene vært harde ..
Da er det klart for å starte innspurten til EBD. Det betyr at jeg kan ta inn gjest på følgende destinasjoner over de neste 3 dagene. I dag, fredag 6/1: Gullstua OSL ca 18:30 - 19:40 Siste gang i loungen i Gdansk ca 21:30 I morgen, lørdag 7/1 Gullstua OSL ca 09:00 - 09:30 (flyr via CPH men rekker ikke loungen) London ca 13:30 - 16:30 Gullstua CPH ca 21:00 - 21:30 Mandag 9/1 Innenriks OSL ca 12:00 - 12:30 Tirsdag 10/1 Cafe lounge TRD ca 06:15 - 06:45 Da er jeg nesten i mål, gjenstår jobbtur til Amsterdam uken etter .
Apropos... Jeg har rimelig tight connection i CPH med tanke på passkontroll (scheduled landing 11:10, boarding for LHR starter 11:35 og flyet går 11:55). Noen som vet om det bruker å være mye trøkk i passkontrollen på CPH på den tiden av dagen? Og ja.. Pass: Check Mitt Pass: Check Kredittkort: Check Telefon: Check