Man kan jo ikke gjøre annet. Livet går videre, hvis man skal bli negativ for fremtiden pga noe i fortiden, kommer man ikke langt her i verden. Tenker nå jeg da. Dessuten, det var en brøler, men i forhold til @mathiasfe ... Nei, han har det nok værre.
Troode jeg hadde glemt snusen min og, glemmer alltid noe, men den dukka jammen meg opp i ei lomme. Må innrømme at jeg har vært litt nervøs for et eller annet etter den HKG turen, men nå er det boarding . Forsinkelse seff... men det er samme maskin tilbake så... Gullstua er forøvrig utrolig trivelig en fredags kveld. Nesten ikke folk .
Kan ikke sige jeg ved det da det er lang tid siden jeg har været igennem pas kontrollen, men rygtet siger at der ofte er kø. Tror dog sagtens at du kan komme foran i køen hvis det kniber med tiden.
Noen på OSL lørdag morgen 21/1 rundt 08:00 som kan gjeste inn en i Gullstua...? Jeg får kun gjestet inn en ....og vi er tre.... Edit ; ordnet seg
Washington-Dulles i dag fra 13-16 lokal tid. Kan gjeste inn 1. Trur eg. Edit: yes, I can. Men det blir fra 14. Glemte når innsjekk starter
Bollestua på TOS fra 13.00 til 13.30 Gullstua på OSL fra 16.00 til 18.20 Og muligens en snartur innom gullstua på CPH rundt 20.00. Kan gjeste inn 1, om noen er i nærheten.
Noen som kan gjeste meg inn i gullstua på OSL i morgen rundt 07:00 og på CPH rundt 16:30/17:00 tiden?
Jeg kommer til å lounge-hoppe litt på terminal 2 på LHR i morgen fra cirka 8 på morgenen, hvis det er noen som vil gjestes inn et sted. Kan jo ta en liten romantisk frokost i United Global First
Gullstua CPH til ca. 12.50. Kan gjeste inn. Edit: Tilbake i gullstua på CPH. Sitter der frem til kl. 20. Kan gjeste inn.