Nei, i dag såg det ut til å vere stilt og rolig der borte. Er ikkje så lett å anslå framgang med det vesle ein ser gjennom vindauga heller. Men det kjem nok ein dag
Det haster med å åpne den nye loungen. I dag luktet det rett og slett latrine i innenriksloungen. Ubegripelig at folk orker å oppholde seg der.
Hvis odøren fra gårsdagen er blåst bort, kan jeg gjeste inn en person om ca. en times tid. Oppdatering: Lukter fortsatt fis, men hvis man setter seg helt innerst er det en vifte som holder fiselukten borte i området rundt "buffeten". Når jeg ser hvor mange som sitter stuet sammen i drittlukten, begynner jeg å lure på om det er meg det er noe galt med
Ein stol ledig på innanlandskantina no, den kviler eg det dårlige kneet på ein liten time. Kongen og InsideFlyers har prioritert framfor kneet mitt.
Kjapp tur innom gullstua på OSL torsdag en gang mellom 1445-1610. Må ned til CPH og etterforske Ringi-mysteriet i SAS-loungen... Kan gjeste inn to i Oslo
Sitter i utenlandsloungen, men om noen vil vise meg gull loungen og slå av en prat blir jeg gjerne med på det. Denne loungen mistet litt piffen når vi ble tom for pølser og Astrid S dro...!
Sitter i gullstua på Oslo frem mot klokken 16. Om noen (mot formodning?) skulle behøve inngjesting kan jeg være behjelpelig Kristian.
Kan gjeste inn i BA-loungen i EDI. Kanskje ikke så mange medlemmer her som reiser herfra med BA i dag, men man vet jo aldri...
Avianca sin innenrikslounge i Bogotá. Stor, men dårlig matutvalg og lite alkohol. Kjedelig utsikt til byggeplass også, og ingen toaletter. Minner mistenkelig om SAS sin innenrikslounge, bare at denne er større. Her i en halvtime til om noen mot formodning er i nærheten og loungeløse.