I morgen (søndag) vil jeg være i Gullstua på OSL fra ca. 07:30 - 08:30, og deretter i FRA fra ca. 11 - 17..
Nyter herved en frokost på OSL Gullstua.. Må si at jeg syns denne har blitt veldig bra! Godt utvalg og delikat presentert...
Det ble viss tid til en liten svipptur innom den nye gullstua OSL. Må si at jeg synes den ser meget bra ut og anstendig utvalg av noe å spise. Men inngangen Hva er det for noe? Hvem som helst kan jo trave inn, slappedasker av statusløse kan jo fylle opp gullkantina Legger ved et bilde...kylling, røkelaks, frukt og diverse grønnsaker.
Sitter i senatorloungen i Hamburg i ca 45 min fremover, og deretter innenrikslounge på Gardermoen fra ca 1450-1515 (hvis jeg orker, er vel mer kaos enn ro der rundt de tidene)...
Lounger på utland/OSL mandag fra ca 9 til 1030. Har samme dag et kveldsfly fra ARN til GOT, og regner med å lounge en time eller to i forkant om jeg rekker. Lenge siden jeg fløy innenlands fra ARN. Skiller svenskene trafikken etter bestemmelsessted?
Straks i Qantas-loungen i Singapore, terminal 1. Blir der helt til Finnair sitt Helsinki-fly stikker.
Gullstua OSL på fredag ca.1910-2030. Ditto på CPH mandag ca.1330-1540 Innenriksloungen OSL mandag ca.1730-1910 Skal på sensommernattsfest eller noe sånt i Båstad i helga, blir nok krepselag hos vårt kjære broderfolk dette tenker jeg (jeg pleier å få kjeft fordi jeg drikker av snapsen utenom de organiserte skålene, sære svenskene der gitt, men greie er de)
Lounger fra åpning til 05.40 på OSL, vanligstua siden jeg kun reiser Plus! CPH 07.30-08.15. Jeg er han i litt for mye blått; jeans, pique og genser - bommet litt i halvsvima da jeg kledde på meg.
Lovlydig som jeg er holdt vi oss i "vanligstua"! Hadde bare et kort opphold, men fy fader stillheten var deilig!