Hvor er mediesenteret her?

Tråd i 'Testforum' startet av SASlovah4evah, 23. juni 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hadde vært riktig så flott om noen kunne besvart på spørsmål 1 i tråden....
    "Vanligvis kan man gå til sitt eget "bibliotek" av opplastede filer (direkte til forumet) via sin egen profil, men jeg finner det ikke her? Hvor er denne featuren?"

    1 år har gått, ingen har en gang prøvd å besvare dette?
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Nå har jeg vært på leiting på bakrommet og jeg kan rett og slett ikke finne noen slik funksjon.
    Mulig det er en pakke vi kan installere eller noe, men jeg finner som sagt ikke funksjonen....
     
  3. Er det noe dere har tilgang på? Har dere oversikt over hva hvert medlem laster opp? Hva om man teoretisk ønsker å få alle bildene man har lastet opp på insideflyers server slettet, er dette noe dere kan gjøre?
     
  4. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Ikke som jeg kan se Ida, jeg tror jeg har alle tilgangene som er mulig i forumet og kan ikke se feks bilder sortert på medlem.

    Jeg kan ikke se at jeg har noen mulighet til å endre eller slette noe som tilhører et enkelt medlem, da må det bli post for post i såfall.
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Søker du på poster fra et navngitt medlem og teksten: [\ATTACH] (søk uten tegnet \ da det tolkes som en TAG) så bør du få opp poster med vedlegg. (Men det viser også siterte poster med vedlegg)
     
    Xflipper liker dette
  6. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Ser @Ida har slettet over 2100 innlegg på forumet, inkludert mange der hun er trådstarter.

    Problemet med dette er at kontekst for tråden og andres svar blir borte.
     
    NoLimit and Darkcho like this.
  7. Det kan du takke deg selv og milehigh for.
     
  8. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Det må vel være helt innafor å selv slette egne poster når forumet ikke har en bedre løsning for det? Er vel ikke én brukers ansvar å passe på at forumtråder opprettholder kontekst?
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    I kjent stil.
     
    NoLimit liker dette
  10. Det er også helt innenfor når man opplever trusler, trakassering, personangrep, forfølgelse og ubehag av mennesker som trår over sosiale grenser for å være ekle mot andre mennesker.
     
  11. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183

    Derfor er det jo så fint at moderatorene sikkert har slettet like mange innlegg av deg som du nå selv har gjort.

    Touche!
     
  12. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Alle bør kunne slette egne innlegg. Men det bør være en sperre så moderatorer godkjenner når man fjerner hele tråder. Man eier til en viss grad egen tråd, men det er tråder som er sticky, mastertråder, wikis etc. Skulle tatt seg ut om et par ambassadører startet eget forum og slettet det meste av mastertråder siden de startet dem.
     
    Edvard and DanH like this.
  13. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er litt for fersk på forumet her til å ha kjenskap til det, så den biten blir vanskelig for meg å kommentere.
    Men på et generelt grunnlag mener jeg det er irrelevant hvorfor noen brukere velger å slette sine egne poster. Det er uansett den brukerens rett til å slette sine poster og da kan personen gjøre dette uten å måtte ta hensyn til konteksten i en gitt tråd.
     
  14. Det er flott du viser kjernen i problemet, helt på egenhånd. Selv når problemet omtales direkte, så fortsetter du. Nesten utrolig. Du blander deg inn i saker du overhodet ikke har noe med, du kunne fint latt være å blande deg her - i stedet er du ikke bare i alle andre tråder jeg skriver, men også her. Hvor du ikke bidrar med noe annet enn forsøk på å mobbe/være stygg med andre.
     
    Kristian liker dette
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har vært forskånet for dette tullet lenge nå og jeg trodde vi var ferdig!
    Noen bidrar bare til å skape ufred her inne ....
    Hvis dette fortsetter så melder jeg meg ut for en periode!
     
    SAJblue, Liza, veeegard and 5 others like this.
  16. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke en bruker som gjorde netropp dette, fjernet en veldig fin Eurobonus-guide og postet den på et annet forum?
     
  17. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Interessant. Noen som har mer info? På andre forum jeg er i (samme tekniske plattform) får jeg alert når mine poster blir slettet i dragsuget av en slettet tråd fra trådstarter. Plugin? Eller kanskje brukerinnstilling?

    Morsom observasjon; hvergang jeg er innom denne tråden og ida har postet, så vises hun med færre og færre totale innleggo_O
     
  18. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bare mener å huske at jeg bl.a. kom over dette forumet en gang i tiden da jeg googlet Eurobonus-guide. Så plutselig forsvant den og noen kommenterte at den hadde dukket opp et annet sted.
    Personlige innlegg/tråder må man få lov til å slette mens mastertråder burde opprettes av "skribenter" ("ansatte" av InsideFlyer) og dermed eies av InsideFlyer slik at disse ikke kan slettes av enkeltpersoner.
     
    Gullars and Xflipper like this.
  19. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Nå er det nok. Igjen!
     
    Gullars, Liza, paron and 5 others like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden