Hvor lenge må jeg vente på å få velkomstbonus på nytt?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Snabelfaen, 21. aug 2017.

  1. Snabelfaen

    Snabelfaen EBG Lærling :)

    Innlegg:
    332
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg lurte på hvor lenge ett kort må være lukket/kansellert for at jeg kan bestille ett nytt og få velkomstbonus igjen. Eller er det bare en bonus i løpet av livet på de forskjellige kortene?
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,797
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror det er forskjellig fra firma til firma. Hvis du går inn og leser betingelsene på de enkelte kortene vil du nok finne endel info. Så får vi se hva andre her inne har av erfaringer.
    Min egen erfaring som ikke er på kredittkortsiden av spørsmålet er at Fjordkraft har strammet inn og nå gir tilbud om Eurobonus vervepoeng på sin dyre strømavtale en gang per måler. Så gir Talkmore bonuspoeng inntjening hvert år i forbindelse med julekampanjen til Norwegian som har gått de siste årene.
     
  3. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    545
    Likes mottatt:
    1,594
    Bonuspoeng:
    93
    Når strammet Fjordkraft inn? Jeg spurte direkte i sommer og fikk da beskjed om at man fikk ny velkomstbonus om gikk minst 12 mnd mellom bestillingene.
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,797
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått to ganger fra Fjordkraft selv. Bestilte på nytt i våres (tror jeg), og så at andre familiemedlemmer som bestilte for første gang fikk, men jeg ikke. Var i direkte kontakt med Fjordkraft og fikk i ettertid beskjed på e-post at jeg ikke fikk fordi jeg hadde benyttet tilbudet før. Så her ser det ut til at det er forskjell på praksis ja.
     
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk to ganger før fra Fjordkraft. Samme opplevelse som deg med tredje gang som ikke gikk. Så virker som de har tettet smutthullet, fikk også samme svar fra kundeservice.
     

Del denne siden