hei, Har et FINNAIR PLUS GULLKORT å gi bort, hvor mye er et slikt verdt? Man får gratis oppdateringer innen Europa, one world biz lounger, fast track, prioritert ombordstigning osv
Ja takk, reiser en del til østen hvor Finnair har raske ruter, har ingen gullkort fra før. Men jeg er jo gaske nytt medlem, så jeg forstår hvis du prioriterer andre som har vært her lenger.
Hvis jeg må fly Finnair, så banker jeg poengene Alaska Airlines Verdien å poengene er kanonbra i følge The Points Guy Kanskje du kan bruke poengene til å booke denne flygingen, og har du ikke nok til en Cathay First Class, så kan du kjøpe poengene på en kampanje som går akkurat nå Eller du kan svi av poengene for å fly denne kabinene
Etter at Airberlin gikk dukken i oktober 2017 så har jeg stått på bar bakke hos oneworld, så et Finnair Plus gullkort ville vært utrolig kjærkomment som et incentiv til å lettere komme igang med det lange løpet mot BA lifetime gold el.l.
Jobber meg opp selv. Finnair Silver er mitt høyeste status (innen OW) utenom status matcher... satser på Platinum innen neste sommer
Basert på EBGs "markedsverdi" på 5000,- og at Finnair er noe mindre anvendelig som bosatt i Norge virker 3000,- rimelig.
Synes egentlig 3000 virket lite. Kunne lett betalt det dobbelte... 6000kr. kommer vel an fra person til person