Hei, ønsker å legge ut på tur en eller annen plass den 19-21 september fra TOS. Er det noen som har forslag? Reiser alene, og helst så billig som mulig
For å hjelpe deg så er det fint med litt mer info: - Budsjett (sånn røfflig) - Interesser (historienerd? fotballgal? etc.) - Foretrukket selskap (SAS m/venner eller Norwegian) - Er reisemålet eller selve reisen viktigst ( - Innland eller utland) Fra TOS er jo LYR alltid en lett variant (dog ganske dyr på nevnte datoer) Ellers må du vel vende snuten sørover...
- Budsjett= maks 3500-4000kr. Skal sies at jeg er under 26, så reiser som ungdom. - Interesser= Jobber på havet, men ønsker gjerne shopping. IKKE kunstmuseer og slikt - Foretrukket selskap= Helst SAS, men Norwegian går fint. - Er reisemålet eller selve reisen viktigst= Vil nok si at reisen er veldig viktig men reisemålet burde nok være bra. utland, ønsker ikke å reise innenlands da jeg allerede har vært de fleste steder i Norge.
Då melder eg litt pass, men andre kan sikkert kome med tips etter hvert. Utover det så har vi eit par trådar for tidvis fjerne reisemål (men òg eit og anna meir nærliggande) som kanskje kan inspirere: – https://insideflyer.no/forums/threa...-besøkt-har-foumistene-som-sin-favoritt.8704/ – https://insideflyer.no/forums/threads/hvor-drar-du-når-du-kjeder-deg-og-har-vært-overalt.1690/
Gdansk er jo alltid billig. Veldig shoppevennlig og gjerne fint pris- og kostnadsnivå totalt sett. Billige flybilletter også, uansett selskap. Annet ok alternativ er kanskje Budapest?
Både Stockholm og Køben oppfyller kravene dine. Masse bra shopping, masse bra barer, masse bra restauranter og mye fint å se på.
Kunne også tenkt meg å sanket poeng/legs for å prøve å oppnå gull iår. Foreløpig mangler jeg 40k poeng eller 32 legs! Får 8 legs til via jobb, så da mangler jeg 24 legs.
Hva med Hamburg? Det gir 6 legs fra Tromsø og det er ledige ungdomsbilletter med SAS. Det er mulig å finne rimelig overnatting, og 2 dager gir fine muligheter til å utforske byen, samt ta en tur på Miniatur-Wunderland!