SAS er tydeligvis i full gang med å gjøre endringer rundtom, ref. SAS-appen hvor muligheten for å registrere *A-bonusnummer allerede nå er erstattet med SkyTeam.
Litt tragikomisk. Kanskje de skal leie inn en IT-konsulent som meg som kan lære de om feature flagging
Håper ikke dette blir en standard i ST. Stort sett ikke et problem, men det er hyggelig å ha muligheten til å endre om det dukker opp noe i siste liten.
Noen som har erfaring med om det er nøyaktig 96 timer de går ut fra på CT telefonen? Ved booking på nett virker det å være 4 dager de regner så det går fint an å booke alle avganger på lørdag selv om det er mindre enn 96 timer til avgang. Og da har jo LH i noen tilfeller lagt ut F.
Jeg ble informert om 72 timer på F reiser når jeg booket for par uker siden .. Og siden jeg hadde sittet timesvis i kø og ringt gjentatte ganger var det bare 71,5 time igjen før avreise så tyvär... Men eller litt frem og tilbake så kunne agenten likefullt bekrefte hele reiseruten.. Og når jeg ba vedkommende å bekrefte at LH var i F så fikk jeg "Ja ja så klart" etter litt nøling... Ante umiddelbart ugler i mosen, og fikk dette bekreftet ved å sjekke bookingen på SAS.no.... Lang historie kort, enda timer i telefonen så fikk jeg til slutt booket ny reise, med helt ny rute dagen etter.. riktignok en dag senere avreise. Og så byttet Lufthansa A380 mot A350....... Men til slutt fikk jeg en LX billett ....
Fortell, fortell... ble du utsatt for dagens Boston nedgradering til 350? OG klarte du å snakke deg til LX F booking i stedet? Det er solid i såfall.
Kommer med historien litt senere. Orker ikke å skrive alt på mobil ... Men MUC-IAD , 380 --> 350 . Fikk melding samme dag, på vei mot flyplassen. Mye styr, men ble booket om ZRH-IAD med Swiss. Ingen badeand, men LX F leverte et meget bra produkt, helt fra innsjekk til landing.
Jeg booket 2xLHF (og 2xLH business) onsdag 17. juli med avreise torsdag 18. juli. Fikk samme beskjed som dere over om at det nå ikke kan bookes reiser mindre enn 72 timer før avreise. Meen, svensken var grei og ba meg booke reiser til "tilsvarende destinasjon" frem i tid for så å ringe inn og endre avreisedato og destinasjon. Etter litt om og men fikk jeg dermed booket for avreise ca. 26 timer før avgang. Vi reiste altså 2 business og 2 i first. Alle kom inn både i first class loungen og terminalen i FRA. I tillegg ble de to i business oppgradert rett før boarding Tipper de syns det var synd og splitte reisefølget.
Det er det man kaller kundeservice Var det med eller uten Star Alliance gull eller Senator registrert?
Jeg hadde registrert senator status. I tillegg var det på sønnen min sin bursdag. Usikker på hva som var utslagsgivende, men hyggelig var det i alle fall
Har forsøkt å få til LH F hjem fra NY/Boston på telefon med SAS i går og i dag. AF viser flere ruter med tilgjengelighet, men ingen på telefon finner disse. Ingen av de i andre enden har nevnt noe om begrensing på antall timer før avreise, men så har jeg også en allerede booket reise som blir forsøkt endret.
Det kan være restriksjoner som gjør at setene ikke er tilgjengelig for ombooking. Dette kan endre seg nærmere avgang, men risikerer også at kabinen fylles opp før restriksjonene heves. Noen muligheter: - Be agenten om å lukke bookingen din og søke opp en ny reise for å bekrefte tilgjengelighet - Be agenten søke BOS-OSL istedenfor leg-for-leg - Slett gammel hjemreise før søk (med risiko for å miste den) - Book separat hjemreise
Jeg opplevde noe av det samme tidligere i uka. Jeg ringte inn hver halvtime etter at jeg så tilgjengelighet på United. Etterhvert traff jeg på samme dama for andre gang. Hun husket meg og ville søke på nytt. Da fortalte hun at hun nå hadde "refreshed" systemet og at hun nå så dem. Går kanskje an å antyde/spørre om når systemet ble refreshet sist...
Ser på en avgang på torsdag som har tre (3) ledige i F på lufthansa.com, er det da bortkastet å forsøke å ringe inn, eller finnes det en sjangs? Trenger to (2) seter
Hvis du skriver eller sender pm med hvilken flight, så skal jeg si noe om muligheten... Antall ledige seter I F sier bare noe om dette... Men du har jo uansett ikke noe å tape på å prøve.