Hei, finnes det noen måte å få varsel på når Sas legger ut nye billetter? Jeg tenker da på billetter som enda ikke er tilgjengelig hos Sas fordi det er for langt frem i tid. Lars
Hvis du tenker på EB billetter så kan du for eksempel benytte Awardhacks, ellers så har SAS et fast mønster for å slippe denne typen billetter.
Det legges ut bonusbilletter 330 dager før. Og så er det mer sesong og etterspørselsbetont når det nærmer seg. Imidlertid, slik situasjonen er nå så er det nok ikke så sikkert de følger vanlige mønstre.
Som RoadKing sier er det ikke sikkert de følger vanlige mønster om dagen, men her er i hvert fall en god oversikt over hvordan det HAR vært: https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/
Det er ikke sluppet noen billetter etter 31. oktober, verken award eller revenue. Så vi er flere som lurer på når de kommer. (Det er mindre enn 330 dager til..)
Jeg har sagt det før, kanskje SAS skal legge ned 31.10.2021? Har en ny teori: Kanskje SAS planlegger sammenslåing med Norwegian eller WIZZ? Eller selges til noen.............?
Duh.. Er fullstendig klar over at ikke alle rutene har tilgjengelighet og at tilgjengeligheten varierer. Det er noe annet når de totalt stopper opp med bonusbilletter, til og med innenlands. Kan ikke akkurat skylde på covid heller, da vi faktisk nærmer oss en slutt nå. Er på jakt etter den logiske forklaringen her, spekulasjoner kan man spare seg for Spør fordi mange på forumet ringer inn og spør om akkurat slike ting, eller har kontakter innad i SAS.
@holmen og @joskje , jeg skrev «et par poster over»: Det kan betraktes som en spekulasjon, men det er også et forslag til en logisk forklaring. Den hele og fulle sannhet og faktiske årsakssammenheng har man bare på SAS sitt HQ. Ettersom det i tiden siden tirsdag (6 dager) ikke er framkommet noen innlegg som belyser problematikken med større sannferdighet enn min «spekulasjon» mener jeg at det er rimelig å henvise til å lese tidligere poster.
... og der tikket det inn varsel fra Awardhacks om ledige seter på de fleste ruter for perioden 31/10 - 21/11
Fikk bestilt til SFO og hjem fra LAX som planlagt i Biz, men reisen starter og ender i CPH. Er det mulig å ringe SAS i morgen og få dem til å legge til Oslo-CPH på denne billetten tror dere? Og takk til den som tipset meg om å endre fra revenue til points oppe i http-adressen for å få openjaw.