IHG Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Spielhaug, 28. sept 2019.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,896
    Bonuspoeng:
    183
    Hei
    Sitter og snuser på 3 netter i Singapore, 1 på Crown jewel på flyplassen og 2 på Intercontinental inne i byen. (Og 1 på MBS...) Er det noe vits i å melde seg inn i IHG rewards for dette? Får man noe perks av laveste nivå, som jeg regner med jeg havner på (hvis ikke jeg disher ut $200 for Platinumstatus, da...)
    For gjenbruk senere, så har jeg ikke planlagt noe langtur innen de 5 neste mnd, men det kan jo dukke opp når neste CT er i boks.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, si det. Viss du likevel skal bo der og bestille direkte, så er det jo ingen ulemper med å melde seg inn og tjene noen poeng. Jeg ville nok ha vurdert å investere i Ambassador, men 200USD er såpass mye at da bør du ha flere opphold i den kommende perioden for å få valuta for investeringen.
     
  3. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    IHG tilbyr Spire Elite til alle worldwide hos oss.

    Kan ikke si at jeg har merket at det er verdt noe ved opphold. (Best utelling var egentlig status match til Hilton Diamond...), så jeg ville ikke gått for IHG for å bygge status ihvertfall.
     
  4. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Status gir ikke så mye uttelling. Men som vanlig medlem, har jeg fått tidlig innsjekk og oppgradert rom veldig ofte. De virker å annerkjenne medlemmer, selv på laveste nivå.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tydelig at det er delte meninger her, men som Platinum Ambassador hos IHG så er jeg i alle fall godt fornøyd. Har ikke så mange opphold på hotell i løpet av ett år lengre, men føler i alle fall foreløpig at statusen er verdt det. Men, jeg har mye poeng hos IHG fra gamle "synder" og bruker de bl.a. til å kjøpe Ambassador, så jeg slipper å betale for det.
     
  6. magicbyte

    magicbyte Medlem

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    441
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er spire ambasador og har vel fort 40-50 netter i året med dem. Føler jeg får mye igjen for statusen der.

    Som vanlig medlem får du alltid en velkomstdrink, det er da i det minste noe! De kan også slumpe til med å gi deg andre fordeler.

    alternativ får du en her inne som har høy status (har vel et par royal ambassadors) til å gjøre bestillingen for deg - de får poengene of du får alle perks :)
     

Del denne siden