InsideFlyer trenger flere til å skrive på forsiden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 12. april 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Vær hilset kjære venner!

    InsideFlyer trenger hjelp. Hjelp til å skrive artikler til forsiden. For tiden er vi bare 2 som skriver aktivt og 3-4 som leverer en artikkel av og til. Dette blir mye arbeid for de 2 av oss som holder forsiden gående.

    Så går du rundt med en liten skribent i magen så trenger vi hjelp til

    1. Skrive nyhetssaker om nytt i reisebransjen
    2. Skrive tester og reisebrev fra flyturer, lounger, hoteller, leiebiler osv
    3. Oversette saker fra danske, tysk, nederlandsk, engelsk (ut fra hvilke språk du behersker).

    Vi tilbyr en liten kompensasjon pr skrevet artikkel. Hva og hvor mye du kan bidra med, er litt opp til deg. Ta gjerne kontakt med meg på PM, så kan vi ta en prat.

    Håper å høre fra noen av dere.

    Hilsen
    Bizflyer
    Redaktør
     
    Ole, Aussie74, Petter B-C and 13 others like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig hyggelig at to skriveføre karer har meldt seg til tjeneste.

    Men vi skulle gjerne hatt noen av dere som reiser en del og som kan skrive noen reisebrev og tester av flyturer og hoteller med på laget. Her forventer vi jo ikke flere artikler i uka, men at du kunne ta noen bilder og gjøre noen notater underveis og få sammen noen ord og bilder etter en reise som vi så kunne få en forside sak ut av.

    Anyone?
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vil, men tiden strekker ikke til akkurat nå, men det er mulig jeg kan skrive en artikkel innimellom, når ting har roet seg litt... :)

    Xxx.
     
    Bizflyer, Flemming Poulsen and Kjakan like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for veldig bra respons! Ser ut til at vi kan få litt hjelp fremover. Men dere som reiser mye, et reisebrev eller en test innimellom er også absolutt interessant. Så bare ta kontakt om du føler et kallet!
     

Del denne siden