Heisann Vi planlegger som sagt ett julebord i Frankfurt i desember i sammenheng med en invitasjon til en veldig spesiell inside tour hos Lufthansa og Lufthansa Technik Vennligst stem hvilken helg som passer best for deg. Det blir maksimum 25 plasser + 25 plasser til bonusfeber.dk som launcher i midten av oktober. mvh Bonusfeber crewet
Vet man når man drar den 6 eller 13 des nedover eventuelt? Men vil være med, så hold av en plass til meg.
13-15.! Jeg er som tidligere nevnt ferdig med eksamen den 10. Jeg får i tillegg lønn den 13., som ville passet bra...
13-15 passer fint med et annet forums julbord i Oslo Men er selvsagt med 6-8 også, dersom den skulle bli valgt
I utganspunktet passer begge helgene like bra, men så fort fredagen er involvert, passer det ikke i det hele tatt. Jeg kan ikke fly fra OSL før lørdag morgen. Fridager er brukt opp for i år, og ekstra fridager i desember kan jeg bare glemme
Sjekket ITA akkurat nå og det er billetter å oppdrive fra rundt 1400 t/r. Jeg mekker en deal med Sheraton Frankfurt flyplass om det er av interesse
Jeg tror Hilton er det beste (og nyeste), men ikke sjekket priser. Varierer vel også hva slags (topp-)statuser folk har.