Fikk kansellert avgang, ET715, den 27. juni pga. teknisk trøbbel. Etter 4 timer i flyet uten mat, måtte vi av - inn på hotell - fremdeles uten mat (sen flyvning fra OSL). Lite urelatert notat: Fikk et helvete med kundeservice da automatisk ombooking ikke skjønte at vi fremdeles var i Oslo, og agent etter agent på telefon "ikke kunne gjøre noe" siden vi ifølge systemet var kommet fram til ADD. Altså hva f... Fikk oppgitt norske telefonnumre vi måtte ringe, men disse fungerte selvsagt ikke. Evig runddans. Tilslutt fikk vi tak i en representant fra flyselskapet på OSL (fysisk oppmøte) som fikk oss med en flyvning +2 dager senere... Etter mye søking for å finne ut hvor jeg skulle sende EU261-kravet fant jeg tilslutt https://crm.ethiopianairlines.com hvor jeg laget en ticket på det. Nå, 3 uker senere har jeg ikke motatt annet enn det automatiske første svaret "hva kan jeg hjelpe deg med". Er det noen som kan peke meg i riktig retning? Har ikke dette flyselskapet en epost, eller skjema vi kan fylle ut på nettsiden? Eller burde vi bare bruke en av de utallige nettsidene som hjelper til med dette kravet for en sum av gevinsten?
Enkleste er vel å sette vekk driten. Evt ta det selv via flyklagenemda. Hadde en sak der- tok vel ett år før saken ble avgjort. I min favør
De tar et svært gebyr, men uten får du sjelden noe … https://www.airhelp.com/nb/?extProv...dGjEWvUlGfjx2LGoiZIeAnNQTvi6dFtsaAg8iEALw_wcB