Noen som har en oversikt over elektronikksjapper som tar AMEX enten på nett eller i butikk i Oslo området? Tror jeg har vært gjennom de fleste på nett og den eneste norske jeg finner er Spaceworld, som aksepterer Paypal.
Lefdal tar i alle fall i butikken. Riktignok i Ålesund, men er vel det samme i Oslo også. Elkjøp tar vel også Amex uten at jeg har prøvd det selv.
Elkjøp Lørenskog har reåpning på mandag og kjører en del bra tilbud. Og Bose QC25 til 1495,- på fredag
Hei! Jeg vurderer og lage en helt enkel og åpen nettside hvor man velger landsdel og får en oppdatert oversikt over hvilken butikker som godtar Amex. Her kan f.eks nettbutikker også legges inn. Men, jeg vil høre her først. 1. Finnes dette fra før ? 2. En slik nettside er avhengig av bra kommunikasjon fra brukerne (oss her inne). Dette for å sikre at informasjonen stemmer. Portalen kan f.eks "bakes" inn her på bonusfeber og vil være leservennlig på alle plattformer.
Hei, jeg er i sluttfasen på akkurat dette. Har fått på plass en ganske stor oversikt over butikker og nettbutikker som tar Amex. Regner med å få lansert siden snart. Skal bare få luket ut litt småfeil her og der.
Velkommen til Bonusfeber! Jeg har tenkt på dette i flere år, men har ikke hatt tid. Initiativet støttes
Da er det altså noen som allerede jobber med saken Helt topp! Da får jeg heller bruke mer krefter på prosjektet hvor man betaler regninger med kredittkort Fint om du oppdaterer oss når nettsiden er lansert Helikopter
PS! Expert kjører -20% på alle varer i tre dager ved bruk av DNB MasterCard... https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html
Noen som vet om nettbutikker for å kjøpe elektronikk og datautstyr som tar amex? Eneste jeg finner er CDon via paypal? Er det ingen andre som tar amex på nett?