Jeg ankom Norge 2. august (18 timer for sent etter overnatting i CPH) fra tur til Bangkok grunnet misset connection i CPH på gjennomgående billett solgt fra qatarairways.com . Jeg sendte inn klage dagen etter, via skjema på nettsiden deres og har fortsatt ikke hørt noe. Jeg ringte de i går for å høre hvordan det gikk med klagen. De hadde ikke hørt noe eller sett noe på kundeservice og kunne ikke hjelpe. (Indisk call center, med dårlig engelsk språk på dårlig telefonlinje... ganske slitsomt). De gav meg en ny epostadresse jeg skulle forsøke. Sendte complaint dit. Ingen ting hørt på de 24 timene siden innsendt klage. Noen som har erfaring med å kreve std kompensasjon fra Qatar Airways? Jeg fant en mal på nettet og tenker å sende et brev i posten til den norskregistrerte adressen på Gardermoen (Flyporten) som kommer opp som kontor og postadresse i brreg.no Noen andre / bedre forslag? Noen med erfaring med å klage til dem?