Hørte noe smuss om dette på flyprat, ja. Blir sikkert vanskelig å få tak i billetter, men så absolutt verdt et forsøk.
Men Trijets er ikke helt død .. sitter fortsatt en svindler i Midt-Østen som prøver å få to eks ATA-Tristarer tilbake i luften.... Men man bør nok helst være pilgrim til Mekka eller pakistansk FN-soldat for å få gleden av det ...
@Jameson: Har du funnet flere detaljer noe sted? Ser ut som det er vanskelig å finne noe som helst av info, som for så vidt er et godt tegn for oss som skal prøve å få tak i billetter.
Samme her. Reiser du ned mandagen? Er usikker på om jeg skal booke flyplasshotell eller dra inn til sentrum.
Jeg tar planlegging etterhvert. Må vite hvilken avgang jeg får. Den siste MD-11 skal ta av i 14-tiden, tror jeg. Må høre hvor mange dager jeg kan ta ut av ferie. Trer inn i ny stilling 1. november.
Undertegnede har fått plass på KL9897 som tar av 13:00, tirsdag 21. november. Spørs fortsatt om jeg rekker denne...
Tenker jeg ankommer Schipol med SK821 klokken 10:05 den ellevte og returnerer med SK828 klokken 19:05 - hvis alt går etter plan.