Kjøpte akkurat 2 stk business class billetter CPH-PDL (Azorene) for 1700 pr stk. Det må være et bra tilbud. Bestilt på kayak.
Kan fortælle at der er MANGE af os fra det danse forum som har booket. Og så blev selve dealen fundet af en IF'er i går formiddags !
@Ida Nej, vi har ikke delt med SecretFlying, men den må være opsnappet af dem senere. Denne var fundet via FlightScanner af et medlem der kiggede efter sommerferiedestinationer. .. så tror mere at det var et tilfælde
Hvordan er setene? Det står Europe Recliner seats. Men hvis det ikke er noe spesiell feeling er det jo bare for poengene.. Eller er det noe jeg misser?
Prøvde meg på ein liten billett, eg og, 4-7 januar. Ser eg klarte å setje Afghanistan på citizenship, satsar på at det let seg endra.
Ja, det er trist. Det er Business Europe, men også en chance for at prøve en 30 årig gammel A310 med S4 fra LIS/PDL - det må være en oplevelse i sig selv!
Gikk inn via Kayak og bestilte via Supersaver... Kom mail nå (noen timer senere) at "due to a technical error in the reservation system we are unable to confirm this price. Bla bla bla.." Forsåvidt greit for meg fordi jeg så for sent at Supersaver konverterte dette til økonomibilletter, og jeg lette etter en mulighet til å angre. Gikk via Expedia etterpå og bestilte på nytt med korrekt klasse og derfra har det ikke kommet mail (ennå).