Yes, men som et godt tips til OP hvor han kan finne info han etterspør. Som han da kan velge å oppdatere OP med. Trodde hjelp ble verdsatt rundt her? Tydeligvis ikke, når det som får likes er at man skal lete her når få/ingen har svart utfyllende på det!?!?
Akkurat derfor jeg ba om at første posten måtte oppdateres med den informasjon som er kommet i tråden så langt Det går rykter om at LH planlegger en ny ad on rute når FRA-KUL starter opp. Den vil i så fall fortsette til CGK. LH fløy SIN-CGK tidligere, men la den ned når MUC-SIN ble lagt ned.
Joda. Undertegnede skal oppdatere med de par siste flightene også. Det var ikke meningen å skyte ned hjelp heller. EDIT: Da skal alt være oppdatert. Tenkte egentlig at flere kanskje kunne like et oppslagsverk for slike flighter lokalt her på bonusfeber. Kan være inspirasjon til gøyale flighter
No worries. Jeg synes det er veldig bra at det dannes et miljø i dette gamet i Norge, og om mange er med og brainstormer og bidrar blir det bedre enn om man spoonfeeder alle oversikter med en gang. Derfor jeg ikke pushet for mye info med en gang. Men når diskusjonen dabber litt av kan det være greit å henvise OP og andre til rikelige kilder ellers på nett, så får det være opp til OP å oppdatere/innhente info om ønskelig. Etter min personlige oppfatning er det litt strutsetaktikk å late som andre (konkurrerende?) forum ikke eksisterer. Jeg mener det er å skyte seg selv i foten. Dagbladet og VG hyperlinker hverandre hele tiden. Det som er viktig er kildehenvisning. Ville vel vært mye verre om jeg skulle cut and pasted fra flyertalk uten å kreditere dem? Alle bloggere på boardingarea hyperlinker i et sett, siden de ser at de i det lange løp tjener på det med mere treff. Det samme burde være policy her. Da jeg gjorde folket her oppmerksom på en annen nettside som kunne være relevant for mange, ble innlegget fjernet da det ble ansett som en konkurrent. Grunnen til at jeg i dag har bestilt t/r EU-Asia på first class for 40000 (selvkost på 0.7 cpm ved å benytte helt ordinære kampanjer) miles pr/pers x 2 pax, for å bo på private villas (240 kvm) på en topp resort IC Koh Samui, Thailand for 25000 IHG poeng/natt (selvkost pr natt ca 40$ ) er at jeg har fulgt med på en rekke forum og blogger, istedet for å begrense meg. Men alt kan kombineres, se på menyen ute og spis hjemme eller hvilken som helst tilsvarende analogi. Brows vilt på forum og blogger, men ta den sosiale biten i tillegg her.
Nord America Vancouver BC - Las Vegas med Philippine Airlines A340 Sør Amerika Buenos Aires - Santiago med Air Canada 767 / 777 (sesong avhenging) Santiago - Buenos Aires - LAN Chile bruker regelmessig A340 pga frakt. Litt historisk hadde jeg stoor glede av Delta L-1011 Honolulu - Maui med 21 minutter fra Pushback til vi stod parkert på OGG
Vi har ingen policy på å ikke referere til kilder, snarere tvert imot. Jeg linket til Flyertalk i en post senest i går. Dersom du mener du har fått et innlegg urettmessig slettet, setter vi pris på om du kontakter redaksjonen direkte, istedet for å ta det i forumet.
First på 747en funger knallbra den, og er du heldig får du en av de 6 med nye First (se etter 747 All series på Thai sin hjemmeside). På 747en er det rad 1 som er best uansett configurasjon
På Check My trip er ser jeg at det er 1+2+1 config i F. Seatexpert angir flytypen til 7443 På seatguru opererer de også med en 2+2+2 config i F i den ene versjonen. Så om min blir nye eller gammel, har ikke jeg kunnskap nok til å uttale meg om, men drikke DP skal jeg.
Seatguru er notorisk feil når det gjelder Thai så de ville jeg ikke satt min lit til. Sjekk Thai sin hjemme side, ved å lage en dummy booking på de flightene du skal ta, så får du det beste svaret. Dersom det er 10 seter får du nest-nyeste F, er det 9 seter får du nyeste
7443 er den versjonen med 10F, aka den "gamle" (refereres til som 747-400 på TG sine sider). Dette er de samme setene som finnes på A346. Versjon 7442 er den med 9F og det nyeste F produktet på 747-flåten (747 All series, som SASDC8 har nevnt) Og husk: hva du faktisk får vet du ikke før du har satt din fot i flyet. Dette er Thai God tur!
Det står ingenting om lokale trafikkrettigheter, men Air China skal visst begynne å fly PEK-VIE-BCN. http://www.routes-news.com/news/1-news/2404-air-china-to-launch-two-new-european-routes
QR flyr mellom HKT- KUL, som regel med gode priser i business class Flys med 330-200/300. QR flyr også mellom EZE-GRU som flys med 77L.
Da ser det ut til at Wien - Barcelona med Air China blir neste tilskudd på lista i løpet av året. http://breakingtravelnews.mobi/news/article/air-china-to-fly-shanghai-munich-nonstop/
Godt du tok med denne. Både EVA, Dragonair og Cathay fly ulike widebodies på den ruten og det er relativt rimelig å få premiumkabiner der. Ført opp i første post.