Kortuke til Thailand på CT, where to go?

Tråd i 'Reisemål' startet av Pingus, 10. sept 2016.

1. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,400
    Bonuspoeng:
    93
    Får napp på CT til Thailand i oktober med 4 ovenattinger totalt, selve Bangkok er utelukket, where to go? Alternative flyplasser er Krabi, Koh Samui og Phuket. Hatt noen gode opplevelser og kan gi idéer/forslag? Hotellforslag tas også mot med takk, toppstatus i HH, CC, ClubAccor, Shangri-La, Jumeirah, Melia ++.

2. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Nikki Beach - Koh Samui !

Wiolenze liker dette
  3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,628
    Bonuspoeng:
    183
    Drar på 7 dagers selv om noen uker. Starter med 3 dager på Holiday Inn Mai Khao, fine rom med direkte adgang til pool. Ligger veldig stille og rolig til, men såpass kort fra flyplassen av vi rekker litt bading før sola takker for seg ankomstdagen. Avslutter med 4 dager på Hilton, litt opp i romkategori og det er strøkent.

Last edited: 10. sept 2016
  4. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Har besøkt alle 3 destinasjonane opptil fleire gonger, og alle saman er eigentleg gode destinasjonar :) Phuket (Patong) hvis party, liv og røre er av interesse. Krabi hvis ekskursjonar og øyhopping er av interesse (obs, Ao Nang Beach er crap. Railay Beach er nydelig). Koh Samui hvis du vil ha litt av alt. Eg ville nok kanskje valgt Koh Samui for ein såpass kort tur. Har leigd villa (anbefales) dei gongene eg har vore der, så har ingen hotellanbefalingar.

Ursa liker dette
  5. BangkokBob

BangkokBob ThailandTur.no

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Fire overnattinger er ikke mye da, ville satset på kort vei til og fra BKK.

Book deg inn på Hilton i Pattaya og kjør på ;-)

6. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Pingus
    Sjekk ut følgende sted på Koh Samui: Link
    Hadde 4-5 netter det i fjor. Bodde i Jungel House

Ref: The Jungle House has the capacity to be divided into a 1 bedroom apartment: perfect for a couple or a person alone, or it can be opened up into 2 bedrooms: perfect for families or a group of friends.

Jeg booket hele huset da jeg tenkte det var nice med ekstra plass og det kostet såpass lite men det var bortkastet for man kunne ikke bare åpne i mellom men man måtte ut av den ene delen for også gå inn i den andre. Var for øvrig heldig da sjefen der fikk leid ut det andre rommet for meg så jeg fikk trekt fra 10 000 baht på regningen når jeg dro.

Del denne siden