Nylig avbestilte jeg en hotellbestilling hos Expedia. Istedenfor full refusjon, fikk jeg tilbud om kupong på 115% av den opprinnelige bestillingen min. Er det noen som vet om denne kupongen er personlig eller kan f.eks. foreldrene mine overta den?
Må muligens avbestille litt hoteller etterhvert selv. Da er dette et nyttig spørsmål. Man kan booke rom med andre navn på rommet på Expedia, så jeg tror det går fint å bruke det på andre. Mulig du må bestille? I tillegg: Vil man kunne få brukt voucheren med ViaTrumf? Eller får man Trumf for kjøpet man gjorde i utgangspunktet? Eller blir det avvist?
Jeg kan ikke si noe sikkert, men om voucher'en registreres som en rabattkode er det lite sannsynlig at den kan kombineres med ViaTrumf. Ordinære rabattkoder fungerer ikke i kombinasjon med cashback. Du får ikke Trumf på en kansellert booking, den blir avvist om om rapporteringen fungerer som den skal. Det tryggeste er nok å bruke voucher'en om den dekker hele reservasjon. Da slipper du å risikere å gå glipp av Trumf på restbeløpet.