Hilser fra Oslonatten! Her sitter man både tørr og varm innendørs, med rom i glasset, mens det stormer og høljer utenfor. Dvs: petuniaene (eller hvadetnåer) på balkongen svaier lett i brisen og får den lille dusjen de trenger (jeg aner da ikke om/når de bør vannes eller ikke). Det er altså ingen grunn til å påkalle hverken kommunens kriseteam eller tabloidmedia, det er ingen værkrise på gang… Gårsdagens bookede flytur til Berlin gikk jo i vasken, på grunn av … vel…. dere skjønner. Korona er noe herk, men det «positive» er at jeg da slipper å løpe 42 195 meter gjennom Angela Merkels by på søndag. Greit, da får Eliud Kipchoge beholde verdensrekorden sin et år til, mens jeg sikkert klarer å finne en annen begrunnelse for seriøs karbolading senere i dag, og øl/champis-feiring på søndag ettermiddag! (Litt verre er det at nå er alle fly/hotell-apper tomme for utenlandsreiser, det likes ikke!) Ha en feiende flott lørdag, om det lauges, løpes eller bare nytes!
Mornings fra Olja. Jeg kan i alle fall love dere at det blåser godt her ute i dag og da er det jo gjerne sånn at denne vinden kommer til land også etterhvert. Jeg har i alle fall bestemt meg for å prioritere arbeid innendørs i dag... Men først; mer kaffi! Ha en fin-fin lørdag, enten du jobber eller ei! PS! Husk at det er doble poeng på SAS MC denne helga
God lørdagsmorgen fra landet Her har det blåst mye i natt, og nytt hus har nye lyder som man ikke vet hvor kommer fra. Da våkner man. Det er helg!
God morgen fra Grenland. Godt en har jobbhelg i drittværet. Fikk tæppa sas mc rimelig greit i går. La igjen kort og kode til fruas lørdagsshopping..Kan bli dyyrt
God morgen. I Sølvbyen er det lite kuling i kasta, men noen millimeter regn har landet ila natten. Innehelg, og fårikål med en god øl passer bra nå. Overrasket min nesten lokale møbelbutikk ved å betale hele handelen på forskudd. Han hadde nok ikke hørt om doble poeng. Ha en frisk og trivelig dag.
God morgen i et nyvasket Lillestrøm. Ja her har det bøttet ned, og gjør det enda . Svidde av noen tusen på mc i går, i dag skal det bli noe mer, fra biltema og pub’n, hvis det tørker opp. en praktfull lørdag ønskes alle og enhver især
Morn fra regnbyen Oslo. Her innbyr været til fint lite, så da sitter man og ser på travel man og tenker at det hadde vært fint å dra avgårde igjen og oppføre seg som den komformisten som man jo er... Jaja, istedenfor å fly sørover blir det nordover om 2 uker. Ha det kjekt
Fikk denne, så da er jeg på vei til Lillehammer. Konfirmasjon til niese, og en natt på hotell! Gleder meg egentlig mest til det siste.
God formiddag fra Nordmøre. Her er soppturen straks over, hvor hytta venter med United-kamp og muligens en kald øl. Mobilen fikk et hardt møte med betonggulvet i går, så da ble dette en god anledning til å teste ut kameraet på den nye mobilen som jeg plukka med meg fra Telia i Ålesund. Blir stadig dyrere disse mobilene, nesten 16000 tror jeg det kosta for en S20 Ultra. Nesten en tur i SQ C til Australia det. Ha en fin lørdag.
God ettermiddag fra hovedstaden. Her skulle jeg ha kjørt eldstedattera til flyplassen i morges for at hun skulle fly til besteforeldre i nord. Slik gikk det ikke. I går kveld ringte læreren hennes. En i klassen har fått påvist korona og dermed er det rett i karantene hele høstferien for henne stakkars.
God kveld fra firmahytten i Trysil. Hadde forventet å våkne til snø i dag, men heldigvis var det plussgrader. Har benyttet SAS MC-kampanje til å kjøpe møbler til ny leilighet. Om man noen gang får brukt poengene er en annen sak.
Fredag kveld, IPA i pitcher er en kjempeide! Lørdag kveld, hva tenkte jeg egentlig i går? God SasMc helg folken