Ble påvirket av alt Rammstein-pratet, så det kan se ut til at jeg må ta meg en tur til utlandet og se dem i løpet av høsten. Nå må jeg bare finne ut hvor! EDIT:
De er blant verdens råeste live-band Så jeg gleder meg vilt til første opplevelse, på Bjerkebanen i Oslo imorgen. Om noen lurer, er det fortsatt mulig å finne offisielle billeter her, til og med til langt lavere pris enn de drøye 1000 kronene de kostet opprinnelig: https://www.fansale.no/fansale/tickets/rock/rammstein/561584/13633018
God Lille Rammsteindag fra Oslo. Endelig et lite pust i bakken hjemme etter å ha vært på ferie både hos foreldre og i det store utland. Samboer og barn har til og med valgt å dra videre til svigers mens jeg er igjen for å få med meg morgendagens begivenheter, men med 60000 tilskuere samt mye øl og pyro så spørs det om det blir så avslappende allikevel. Det er vel ikke utsolgt enda
Kan du ikke bare følge dem på turneen? Eller reise til og fra flere av dem ….? Jeg kommer gjerne et av stedene, men jeg behøver jo ikke være med på konserten!
2 022??? Litt vrient, tror fruen blir sutrete siden vi reiser fra BGO-OSL-LIS-REC den 5. september ..
Hadde jeg vært hjemme så kunne jeg gått de få minuttene til Bjerke, men nå er det slik at sørlandet trumfer Bjerke Travbane. Sist var vel i 98 på Roskilde, mener jeg å huske… (eller 99?)