Venner meg liksom ikke helt til det, nok en helg uten en eneste plan... Før var de jo veldig kjærkomne de ytterst få helgene som var helt tomme. Det å kunne finne på noe på sparket. Eller rett og slett bare slappe av hjemme. Nå er det liksom så alt for mange av dem. Ikke for det, det går jo i en rasende fart med hus- og hageprosjekter, man har nok å finne på. Men det blir litt ensformig. Men jo, en ny Outlander Phev flyttet inn på tirsdag og har knapt blitt testet pga både overtid og hjemmekontor, så litt planer har jeg jo for helga!
God morgen fra landet. Helgen skal brukes til å drikke kaffe på sengen, og tømming av et par pappesker. I tillegg kommer mor og svigers på middag i morgen, så da er det greit å ha ryddet litt ekstra. Det er alt for lenge siden/til neste/forrige flytur. Ble oppriktig glad da kona fortalte at vi skal i konfirmasjon på Lillehammer, og vi må bo på hotell. Det er helg!
God helgemorgon frå Aust-Finnmark! Ein litt sakte morgon etter quiz i kvenbyen i går kveld. Lagnamn som 'Kyr spiser ku-kost' er normen... Ein fin kveld: Etablissementet tok Amex, så då må vel kvar investering i baren reknast som ein bonus? Elles ingen langreiser på planen, det hadde vore fint å fly C-klasse lenger enn til KKN... Ha ein fin-fin laurdag, gode medforumistar!
God morgen fra strilelandet .. en svært urolig natt er gått over til dag. Jeg er sikker på at vi har fått over 100 mm nedbør i natt og kombinert med lyn og torden ble natten så urolig at det har gitt skikkelig utslag på FitBiten .. Stjerneklart klokken 06, men nå er det på’an igjen med er H*** møkkavær ..,, Hvorfor i all verden fikk ikke jeg vite om generalforsamlingen i BOO før alle flyene var gått????
God føremiddag frå Sunnfjord. Her regnar det også, men i kristligare menger enn på Strilelandet. Her skal helga brukast på lunch hjå broderen, litt handel og innsending av årsrekneskap for side businessen. Snart sommarferie.
Just now på OSL: «Mine damer og herrer, dette er kapteinen. Det har vært en liten misforståelse, så vi må bytte fly!» *Sukking og stønning blant passasjerene* «Neida, bare tulla.» Flere som er i helgemodus. Niende flighten på siste 14 dager nå straks, så blir det fred og ro. God helg!
God lunch fra Tigerstaden! Nedbøren er ikke på vestkystnivå, men grått og kjølig er det, så inneaktiviteter er å foretrekke. Da passer det jo egentlig bra at planen for dagen er maling av et gjesterom. Har ikke helt bestemt meg for hvilken stil man skal gå for: impresjonisme, kubisme eller nasjonalromatikk. Time vill sjåvv. Ha en kreativ lørdag!
God tidlig ettermiddag fra Jessheim International Airport. Tilbake i loungen etter nesten seks måneder var et sterkt emosjonelt øyeblikk. tørrlagt serveringstilbud til tross, ubeskrivelig godt å være tilbake. Første tur med CityJet på nesten like lang tid også. Rett og slett en fantastisk god dag å fly på <3
God lørdag. Det er massevis av ledige bonusreise til Spania til sommeren, så planen idag er å plotte når vi skal avgårde og så få bestilt disse. Er så mye pjatt fremdeles med å få tilbake pengene SAS skylder oss for tidligere kansellerte reiser, at jeg ikke gidder å bruke penger på sommerens reiser når poengene likevel står der på bok. Tanken er å reise tidlig i sommerferien, slik at vi rekker 14 dager hjemme i Norge før skolestart. Da har vi tid til å legge evnt karantene-tid til hytta hvor vi kan bestille tilkjørt mat og slippe å treffe folk. Værrapport fra oljebyen: bedre vær enn det det var meldt, ergo oppholdsvær.
God kveld fra hovedstaden. Etter regn og grått i morges ble det bedre forhold utover ettermiddagen, så det passet fint ettersom regnet da holdt seg unna mens man var utendørs og fikk frisk luft. Kvelden tilbringes i sofaen med godt drikke i glasset og engelsk fotball på 2 skjermer, og det er jo aldri feil Nyt kvelden folkens
God kveld fra Hafjelltoppen. Her har det både regnet og sluddet før solen kom til slutt. Det betyr heldigvis at det ikke er så lenge til snøen kommer igjen. Det feires med franske bobler og indisk fra bunn om et par timer. God helg!
God lørdagskveld fra Havstrilelandet. Det har blitt atskillige turer forbi Eddie47's vanlige værrapportsutsiktpunkt ( det i byen, altså) i det siste. Trillian har dessverre vært mye innom Haukeland. Forhåpentligvis bedre nå. Siden både undertegnede og andre flyhungrige trenger litt oppmuntring passer det bra å dele en slags reklame for Lufthansa....... tror jeg
Jo.. Det er faktisk alltid feil. Det eneste som er verre er amerikanske restauranter og barer, hvor de har 20 skjermer med forskjellige sporter og kamper på alle sammen.