God morgen fra hula i Bergen hvor en er på gjestevisitt på jobb. Ute er det oppholdsvær, men noe kjølig. Varmt og godt her inne og vi har fortsatt rester av påskesnop som vi knasker på Ha en nydelig lørdag
Morn fra et iskaldt Folketeater! Ingen varme på rommet her nei, og badet er en ishule. Noen som vet hvordan en slik fungerer? Jeg stiller opp til 25, men virker ikke til at den rikker seg over 20. Ellers skal meg&sønn utforske Oschlo, før Star Wars in Concert i Spektrum ikveld Ha en empirisk dag!
God morgen fra sofakroken. Baconduften sprer seg raskt fra kjøkkenet, så helgefrokosten er åpenbart kun minutter unna, det kan man like. Litt kjedelig at man hverken er på tur, eller har langtur booket. Får se om noe av helgen kan brukes til planlegging. Ha en flott lørdag!
Lett empirisk forskning viser at alle tennåringer sover godt på en lørdag morgen. uansett om de har pasient eller pårørende status. Hadde bare imperiet vært har hadde de nok fått fart på slaskene.
Har hatt en slik før, mest sannsynlig står den i regulator-modus og da må du nok stille opp til 30-40 før du merker noe varme. Bare prøv å still mer opp og se om rød led ved av/på knapp kommer på. Kan også prøve å bytte til termostat-modus med å holde inne +/- knapp samtidig i 3 sekund.
Denne lørdagen svinner bort i luften fra usa vest til øst kyst men så blir blir da søndag i Miami☀️ Fortsatt god lørdagskveld
Firmafest i går. Vondt i hodet i dag. Sov til kl 15. Deilig med 14 timer men smerten var der allikevel. Husk at det ikke er øllet som gjør deg fyllesyk. Det er søvnen. For jeg var jo helt fin frem til jeg la meg...... Da jeg våknet derimot....