God morgen godt folk. Da er man på plass på rute L12 mot OSL. Det er bursdag for undertegnede i dag så det blir OSL - CPH - LHR - OSL med @drsyk @Stuttfeiten og @Travellingalf går dette bra uten dere? Ønsker alle en fantastisk lørdag!
Gratulerer med dagen! Det går nok bra på LHR, pass på å være på plass når returflyet går .. God tur og hils doktoren
Gratulerer med dagen! Vandrer hvileløst rundt på Gardermoen. Neste fly går ikke før kl 13 og Norwegian-flyet klokken 07.00 er det eneste fra Kjevik lørdag formiddag. Gi et pip hvis noen vil slippe meg inn på loungen.
Gratulerer med dagen til @Misterix God morgen fra Nordens Paris, igår ble det en bomtur til Finnsnes da jeg manglet det jeg trengte (enten har de i Oslo gjort feilen eller så har Postnord) men det ble ihvertfall en tur til Finnsnes og på veien tilbake besøkte jeg Sørreisa når jeg først var der. Idag skal jeg jobbe i Tromsø, men skal hente leiebil idag også Men da fra Sixt (blir bonuspoeng av sånt). Og ikveld blir det Taco med gutta Det er 4 dager til jeg skal ut å fly! Ha en god lørdag alle sammen, så håper jeg bursdagsbarnet nyter MR turen til LHR
Da kan jeg melde om at innenriks Loungen har E.C. Dahls Bryggeri Bolt IPA på flaske i kjøleskapet på hele 6,9%
Morn fra innenrikskantina på Gardermoen, hvor det for en gangs skyld er rolig. @KainBenwi jeg går herfra om 5 min, kan gjeste deg inn om du er her før det. Send meg ei melding i så fall
Glemte å nevne at jeg er på utenlands, hehe, så hvis noen vil gjeste meg inn der så hadde det vært hyggelig.
God morgen fra hytta. Det snør sidelengs ute og blåser roughly 14-16 m/s....perfekt innevær Gratulerer med dagen til TS og riktig god tur. Ha en nydelig lørdag
Gratulerer med dagen @Misterix! ingen dum ide å ha med seg medisinsk støtteapparat på en slik tur God tur til deg og @drsyk! Dagen i dag blir fylt med shuffleboard, dart og fotballkamp med gode venner. Så mye tyder på at det blir en fuktig aften på meg.
God morgon frå Amsterdam og til lukke med dajen til @Misterix. Flyturen ned med Embraer 190 var kanonbra. Dette flyet likte eg veldig godt. Framifrå beinplass sjølv utan comfort-oppgradering. Ein av mine betre flyturar intra Europa. Pulsklokka som eg fekk då arvingen var to månader gamal har for fyrste gang synt «good» søvnkvalitet. Det var etterlenkta. No skal eg på museum (og ein pub eller tre) før elvecruise i kveld og heimflyging i morgon.
Her betales prisen for en uanstendig mengde med fest i går. For en enkel ingeniør i 30-årene er det å holde følge med 25-åringer en hard, men morsom øvelse Riktig god lørdag og heia Norge
God lørdag alle sammen Jeg er på vei til London på en dagstur med en kamerat. Skal bare gå på lokale puber og absolutt ingen shopping. Ligger over på LHR I natt og går på BA First Class lounge i morgen før vi flyr hjem. Er 3 turen til London i mars
Gratulerer med dagen til @Misterix , og god tur til LHR! God tur til alle andre som er ute og flyr (eller ikke) også. Her fortsetter ryddearbeidet, i dag med tur på dynga med all emballasje fra møbler og slikt. Nesten ferdig med hjemmekontoret i garasjen, må bare få Wi-Fi opp og gå. Har Google WiFi kjøpt i USA, og skal utvide med flere baser kjøpt i Norge. Det var ikke så rett frem som jeg trodde. (Eller håpet på..) Det er noe skyting og skigåing på gang oppi bakken her, så da holder jeg meg inne. Kan jo ikke risikere å ende som han her: https://www.nrk.no/buskerud/villsvinjeger-tiltalt-for-drapsforsok-1.14453421 God heeeeelg!
God lørdag fra havstrilelandet. Har hatt en stakket stund ( noen formiddagstimer ) med solgløtt, før vi blir innhentet av neste lavtrykk. Eneste fordelen er at Trillian ikke har påskudd for å piske meg ut i noe våronn. God tur til Londonfarerne og gratulerer med dagen til misterix. Tilfeldighetene har sørget for at jeg fyller det doble om en liten uke. Det blir ingen MR da heller, men den vanlige KRS-BGO -ruten. Tror jeg akkurat bikker grensen til å beholde Fly Premium worldwide.