For øvrig. Turen videre kladdet litt. Jeg hadde fått sjekket bagasjen helt frem til KRS fra Madeira. Men hadde fått to boardingkort og to bagasjelapper. Hadde en mistanke om at jeg måtte sjekke inn på nytt. Men våre nye avinor-venner i kanarigult ba meg vente og sjekke navnetavla på domestic transfer. ...... Og der sto jeg, med nesa midt i trynet. og ventet og ventet. Så til slutt så det ut som alt håp var ute, og jeg tuslet slukøret ned for å melde på bagasjeservice og gå gjennom tollen. ..... Men tenkte at jeg i det minste kunne sjekke bagasjebåndet fra MUC. Og der lå jo kofferten og lyste med røde priority-lapper lang vei. Det var en smal sak å sjekke inn på nytt, den var ettertrykkelig merket. Note to self (og muligens andre) Det er kun SAS Norwegian og Widerøe(edit) som kan sjekke bagasjen videre domestic på OSL. Men så: nektet adgang ved Fast Track . Jeg hadde riktignok kun økonomi-billetter (jeg reiser jo for deres skattepenger), men mine besvergelser med gullkortet hjalp ikke det minste. Måtte til slutt en svingom bort på SAS service som skrev ut nytt boardingkort. Så nå kan jeg endelig slappe av i innenriksloungen. Hadde det ikke vært for stor TV skjerm og Holmenkollen hadde jeg vurdert en dusj og massasje.
Last edited: 10. mars 2018