God morgen fra Polarlys, pt Florø. I natt var det regn på alle sider, og vind fra en eller annen retning. Men skuta glir stabilisert og rolig gjennom sjøen. Babord har nå Florø på sin side, selv om det ikke ble bekreftet av et eneste navneskilt. Men bildegjenkjennelsesteknikk kan sikkert brukes her også: I ettermiddag ankomst en forventet våt Solskinnsby, og en natt på Norge før Vy overtar som transportmiddel. Ha en frisk og festlig dag!
God morgen fra landet. Hunden har vært på ferie i en uke, mens vi flyttet. I går kom han hjem til nytt hus for første gang. Så langt er det en suksess! Gleder oss til å utforske nye stier sammen med ham. I går fikk jeg dette, noen som vet hvorfor? Snart ut på tur for å finne litt møbler, og hente ny bil. I dag er det også tid for første middagsselskap på ny adresse. Deilig med helg!
Morn fra Oslo. I går booket jeg en 3 flighter med Norwegian (innenriks), så får vi se hva som det blir noe av. Mer flyrelatert er det ikke å melde. God helg og god bedring
God morgen fra godstolen! Har faktisk absolutt ingen planer denne helgen, så jeg lurer litt på hvordan jeg skal få fylt opp dagene. Sjelden kost dette. Blir vel slik at jeg prøver å finne en god måte å bruke en CT på. Drømming om fjerne steder må da være lov, selv om sansynligheten for å få til noe i nær fremtid er litt som en Lottokupong. Ha en fin dag!
Jeg har booket flybilletter!! Lørdag om en uke skal det flakses innenriks. Nesten 8 måneder siden forrige tur, er det rart man får flyskam? Det er en tastefeil, de skulle egentlig til meg.