lørdag!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 24. jan 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen, keine sorgen. Wir flugen due fakir-flight nach Frankfurt!!!

    Det er deilig å ha klokka på 05:05 og allikevel sitte nydusjet og drikke kaffe i kantina før et fly som går kl 06:20. 50.000 poeng koster det, og er verd hvert eneste. 1 time ekstra sov jeg. Det er lenge det.

    Neste stopp - toppmøte i kantina på Frankfurt.

    Ha en fin en
     
    tommy777, Kugalskap, LN-MOW and 4 others like this.
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen også!

    Det er godt å se at det er andre enn oss "sliterne" i Olja som også er oppe midt på natta på en lørdag. Første (natt)skift er snart over her og nå skal det jaggu bli godt å finne køya etter 26 timer oppetid.

    Ha en fin dag folkens og god tur til Fnate!
     
    Bjoern In America and Fnate like this.
  3. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God morran!

    Ikke bare fnatninger og oljinger som er oppe tidlig på en lørdag vel! Bare å denge i seg en kaffekopp før turen går til OSL her. Fly går 08:50 og kollega foreslår å møtes for en pils på puben nærmest gate. Antar det er det som er Rødsnute-kantinen...:D

    Ha en fin en!
     
    Kugalskap, SASDC8 and Fnate like this.
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra vestlandet! Sort kaffe på kok, brunost på brødskiva. Life is good! Smelt avgårde et par bookinger for møter her og der i samme slengen, mars blir teppebombet med flighter :D
     
    tommy777 and John in The Tower like this.
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London. Ingen toppmøter på programmet, men skal ut å fly BA.

    Ha en nokså helsprø dag
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Ja her har det vært fullt kjør siden litt over seks. Man trenger da ikke å fly for å stå opp tidlig - er bare å skaffe seg småkrapyler! Jeg lager pannekaker til frookst, så det blir en solid start på dagen, ellers er møbelhandling i dag… *gi meg styrke* bedre helg ønskes!
     
    SASDC8 liker dette
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon,
    Årets viktigaste beslut togs igår och 2015 blir ett fantastiskt år.
    Watch this space ;). Ha en TOPPEN lördag
     
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø!

    Minus 6 og kuling betyr innevær en stund til. I kveld blir det middag på byens eneste skikkelig gode restaurant da jeg og dama tydeligvis har vært i lag i 5 år i morgen :) Smak it is then og menyen ser bra ut: http://restaurant-smak.no/?ac_id=380&ac_parent=1

    Ha en strålende lørdag, med eller uten jubileer og toppmøter!
     
  9. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Campus Arena i Vestfold - her er det drill for 2. timen allerede.
    Venter spesielt på @Fnate update fra Frankfurt og om det blir litt u/g til F.
    Styr unnagrevling
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOD MORGEN!
    Da er vi snart klar for å signere bøker i bokhandel (for de som måtte være fra Bergen: Ark Åsane). I går fikk jeg den digge nyheten om at boken min hadde gått rett inn på bestselgerlisten til bokhandlerne i kategorien generell litteratur, så nå er det bare bånn gass videre. Skal bli spennende å se om jeg klarer gullkortet med SAS i år og kanskje Platinum med KLM???? Blir nok en del reisedøgn, både i inn- og utland, på fruen det kommende året!

    Xxx.
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Aaahhh det var skikkelig deilig å sove til kl 1100 i dag og vite at man ikke behøver å bevege seg utenfor døra.
    Nå forsvant i tillegg ungene ut døra, så da har jeg huset for meg selv. Enda deiligere.
    Tror sannelig jeg går å legger meg igjen.

    Ha en brillefin lørdag!
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer!

    Bare sørg for å få det skriftlig at alle interkontinentale reiser skal gjennomføres på første klasse. Ville kanskje også vurdert en klausul mot SAS Plus intra europeisk.
     
    Last edited: 24. jan 2015
    Fnate liker dette
  13. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, DET kan jeg bare drømme om da det er jeg selv som bestiller og betaler mesteparten av turene.... :) Jeg vet ikke enda hvor mye det blir innenlands, men interkontainentalt blir mye da jeg skal pendle mellom Kina og Norge...

    Xxx.
     
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Pling pling

    En fin lørdag nærmer seg slutten. Startet dagen med en sabla nedverdigende tur på skøytebanen her i Arendal, hvor min upolerte og svært lite grasiøse teknikk fikk kjørt seg mot to løpere fra skøytelandslaget. Et aldri så lite "in yo face" kanskje, men det var artig da. Det nærmer seg 7 år siden jeg konkurrerte selv med skøyter på beina.

    I morgen skal det flys nordover, og det ryktes om svært bra crew ombord ;)

    Tuddelu
     
    Last edited: 24. jan 2015
    no-backpacker and Fnate like this.
  15. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdag kveld fra Tromsø! Betydelig mildere i dag enn tidligere denne uken med kun -4 i dag (har vært nede i omlag -13 grader som er kaldt til Tromsø å være). Nå skal straks en 0.75 flaske "Vestkyst" fra Kinn Bryggeri (en India Pale Ale) åpnes. Skjønner ikke helt hvorfor de skal ha så store flasker, men det går nok ned. 2 uker igjen til man skal forsøke å følge i Jansrud sine fotspor (eller skispor) ned Hahnenkamm-løypa... :)
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Bilde av deg i trikot takk, or it didnt happen..... :cool::p:D:eek::eek::eek::eek::eek:
     
    no-backpacker liker dette
  17. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Siden @Fnate dro fra OSL kl 0620 og frem til han helt sikkert har landet på West Coast / Seattle, har jeg sittet i en f*@ckings idrettshall i Horten.
    Hyggelig med barn, men styr fritidsaktiviteter med omhu - Milage Run for Kids bør kanskje opprettes som fritidsaktivitet ?
    Lite dugnad og treningene blir det tross alt poeng av ?
     

Del denne siden