Lenge siden sist jeg startet god morgen tråden, men da passer det jo greit å gjøre ett forsøk i dag. Undertegnede er på jobb i Olja, men hjemreisen nærmer seg og etter en rolig periode med (altfor) lite reising i det siste så tar det seg heldigvis opp igjen denne frituren. Blir en helgetur til Dublin i slutten av måneden sammen med min kjære og uten barn og det ser vi veldig frem til. Vi skal bo på Radisson Blu Royal Hotel - noen som har erfaringer derfra? Men, før denne turen så er det jo MegaDO og denne karen gleder seg som vanlig noe helt vanvittig til dette. Uten en tvil en av årets største happenings for min del! Ha en fin-fin lørdag alle sammen!
Kjenner at jeg faktisk ikke føler meg snytt over å ha mistet nattens Error fare (eller salg?). Greit å ha tatt igjen litt søvn inatt etter mye farting og lite soving de siste ukene....neste helg er det farting igjen med TAP God lørdag!
Solfylt hilsen fra hovedstaden! Dessverre må solen klare seg selv, jeg er på vei til OSL for en snartur til London. Jaja, får satse på at diverse puber kan holde humøret oppe der borte, uansett vær. God helg til alle!
Eg budde der tre døgn i fjor vår. Heilt greitt hotell, fin velkomst, god frokost og kun ein kort spasertur frå det meste. Eg huskar ikkje sikkert om eg fikk oppgradering men meinar det. Her i Romerriket er det lettskya og t-skjorteveir, og underteikna har sove 9 timar i strekk. Herlig etter kronisk søvnmangel siste veka. No blir det shopping på Kiwi og i ettermiddag babymatproduksjon for ein nevø som er i strålande humør. Ha ein fin dag alle sammen!
God ettermiddag! Da har man sett dåp av ett "nytt" Q400, syns det var noe sent å døpe ett 8 år gammelt fly.. Fikk noen gode samtaler med widerøeansatte på vedlikeholdssiden de hadde lite nytt å komme med om kortbaneflyene og hva som skal gjøres nå når de eldste flyene nærmer seg 100 000 landinger.. Ha en riktig fin dag alle ihop!
Hyttetur i helgen, sol og Hansa på terrassen .. Mor har treningsøkt fordi vi har barnebarn på to og et halvt år med oss uten foreldrene ... planleggingen av vinterens tur til sol og varme har skiftet litt karakter.... vi var kommet til detaljene på en tur til Mauritsius med BIZ og Emirates. ...kastet inn alternativene Austrian og Turkish ...så kom SAS med sine tilbud i Plus og Miami ble tema .. Nå er Cancún og Air Canada kommet inn i diskusjonen etter at mor forkastet Miami med følgende kommentar: Da kan vi like gjerne reise til Las Palmas .. Demokrati er en uting!
Edru som to prestar, eg svergar! Kun kaffi og kake no i oppladinga til MegaDO. Og litt strategimøte med setevalg for turane framover.
God ettermiddag! Dagen har vært fin så langt, vi har vært hos oppdretter og "bestilt" hund. Valp kommer ca i desember. Kona er fra seg av lykke, jeg er litt usikker på hva jeg har sagt ja til, men jeg tror jeg gleder meg. Snart 40års-lag, det blir nok bra. Endelig helg!