Lørdagen er her!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Adrian E, 05. sept 2015.

  1. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God alt for tidlig på morgen fra flybussen mot Værnes.

    Kjører gjennom byen og observerer de nachspielfulle studentene som går gatelangs, foran sitter det noen asiater som kjører selfie etter selfie med kiden.

    Dagens flight går til ALC i et desperat forsøk på å jakte sol, ser ut til å bli en halvveis suksess. Men hey, det er varmere der. :D

    Denne flighten blir også den som sikrer sølvkortet og mine dager som statusløs går mot en ende. :cool: Som en bonus ser det ut til å bli to på seteraden, krysser fingrene for at det ikke kommer en slep fyr i siste sekund og tar det tredje.

    Ha en fantastisk helg!
     
    Baldrick liker dette
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,195
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det tid for å sikre diamantkortet!

    Første legg idag BGO-OSL-CPH-FRA. Sitter nå på Flesland og venter på SK248.

    Har 40 min i Oslo. Får se om jeg har tid til å sjekke ut den nye gullstua. Blir ihvertfall å finnes en del timer i gullstua på cph fra ca.11:30.

    En strålende dag ønskes alle!
     
    tommy777, Darkcho and Baldrick like this.
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Rondablikk! Jeg overraskes hver gang over hvor stille det er her på fjellet. Det er så og si vindstille og alt en kan høre er sin egen puls. Man får liksom dotter i ørene over stillheten. At det går an. Ingen fugler, ingen biler, ingen mennesker eller dyr som lager lyd. Ikke som hjemme, nei. Dette må da være verdt mye? Kanskje en ny type turisme - stillhet?

    Bikkja og jeg har gått morgentrim og her skal vi straks spise frokost. Litt over tolv går startskuddet for Furusjøen Rundt og 8 vakre kilometer med panoramautsikt til fjellene i Rondane. Nydelige høstfarger her oppe nå.

    Ha uansett en fantastisk lørdag hva enn den måtte bringe.
     
    tommy777, EB, Baldrick and 1 other person like this.
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Høres deilig ut. Men har prøvd det med diverse utenlandske byfolk, og de får ofte angst når de for første gang ikke ser andre folk eller "sivilisasjon". De forklarer gjerne at dette føles creepy, litt sånn "er vi de siste menneskene på planeten nå?"

    Uansett - for oss som vet å sette pris på maksimal avstand til andre folk - i fly eller på fjell - ha en glitrende helg!
     
    Kjakan and Baldrick like this.
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hipp Hipp Hurra,
    NO Domestic til KRS i dag.
    Kanskje en liten tur innom kantina, we will see.
    Da blir det +2500 poeng på kto og 2 legs-...
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  6. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Paris! I dag venter Disneyland. Det blir nok stas for barn og voksne (aka. store barn) tenker jeg. Visstnok fare for litt regn, men det skal vi nok overleve. Ha en fin lørdag! :)
     
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Vilnius, ferdig med tannlege og alt - videre til Helsinki i kveld!
     
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    SK213
    Satan image.jpg
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      995.6 KB
      Visninger:
      39
  9. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Reiser i shorts, palmekysten, here we come
    Pussig at plus starter på rad 18-19.
     
  11. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag. Ferdig på trening - nå klar for konfirmasjon til den oppvoksende delen av slekta. Ha en flott lørdag hvor du måtte være.
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Sånn det er når døra er bak.

    Hvordan er det med ATR til KRS?
    Tar jo en evighet sammenliknet med 737..
     
  13. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    God lørdag! Eier nesten bare jobbklær, så i dag ble det tvangsinnkjøp regissert av samboer. Det er visst noen ganger i høst jeg må se litt ordentlig ut. Herlig med god service hos byens beste klesbutikk, så nå er alle parter fornøyd. Da venter middag hos opphavet, før litt jobb i kveld :)
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!
    Deilig å sove lenge. Trenger det etter gjennomsnittlig for lite søvn gjennom uka.
    Nå må det ut og handles og planlegges meny til man får middagsgjester i kveld.
    Så da er denne dagen også fylt opp.

    Fin dag ønskes!
     
  15. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdag fra østfold, og hold dere fast - Leos lekeland... Nuff said... :eek:
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag folkens!

    Kom hjem sent i går kveld etter en begivenhetsløs tur SVG - BGO - AES der jeg atter en gang IKKE ble OT-oppgradert til Plus. Så da er dilemmaet om jeg skal kjøpe de ca 1000 grunnpoengene jeg mangler til EBD eller om jeg skal ta meg ett par dager i Berlin. Bestilte en billig Plus-reise dit under en av kampanjene nylig og siden jeg ikke har vært der før så frister det å ta seg en tur. Så kunne jeg ha kommet i gang med challengen fra Ritz-Carlton også, som vil føre til RC Gold (6 opphold i løpet av drøye 3 måneder). Madamen foretrekker sikkert at jeg blir hjemme, men må si det frister med ett par kulturelle dager i Berlin på egenhånd og ett opphold på RC Berlin. Hm... what to - what to do...
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Berlin høres mye gøyere ut enn å kjøpe 1000 poeng.......... Du får heller ta med fruen...
     
    Are liker dette
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, kanskje det ja? Hun er i utgangspunktet på jobb så da må jeg eventuelt kansellere min billett og bestille nye til en helg. Og det er heller ikke lenge siden hun var der på jentetur, mens jeg aldri har vært der. Nei, blir det så reiser jeg alene. Trives greit i eget selskap og det blir vel uansett ikke noe problem å slå ihjel ett par dager der nede. Så får jeg heller finne på noe annet sammen med henne.
     
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    *
    Da kan hun jo ikke klage på at du ikke er hjemme. Hun er jo på jobb allikevel!:p
     
    Travellingalf liker dette
  20. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God lørdag alle! Første feriedag er tilbrakt horisontalt. Litt småstell i heimen må gjøres unna før sløvinga fortsetter.

    Ha en super lørdag! :)
     

Del denne siden