Lørdagshilsen fra Sørlandet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 30. april 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Wikipedia sier om lørdag at "Yngre mennesker bruker lørdag til festing fordi de har søndagen fri til å komme seg igjen før arbeidsuka begynner igjen." Jeg har visst kommet i en alder hvor jeg trenger mandag til fredag for å komme meg igjen.

    Værmessig har vi regn og hagl, sol og vind, så her blir det inneaktiviteter med lav innestemme.

    Ha en grei dag der du er!
     
    Aussie74 liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja her på Sørlandet truer mørke skyer! Typisk når det er utendørs fotballturnering utendørs for junior i dag, rett bak arbeidsplassen til KatManDu..... Heldigvis har jeg lurt moder'n til å se den første kampen så jeg slipper å stå ute i regnet i alt for mange timer.

    I kveld kommer en reisekamerat på besøk, og da blir det planlegging av diveres turer fremover.

    Som en liten digresjon. I Wolfsburg ligger det et besøkssentrum/ Museum for VW fabrikken. Den eneste hotellkjeden med hotell i denne tyske byen er ..... drumroll ........ Ritz-Carlton..... Og deres billigste rom er 235 Euro uten frokost. (Den koster 25 euro ekstra). Det er vel ca 150 euro mer for det nest dyreste hotellet i den byen... Men moro hadde det vært. Får sjekke lottoresultatene i kveld, så lar det seg kanskje gjøre...

    Nuvel! Jägermeisteren står på kjøl. Bedre blir det ikke....
     
    Aussie74 and KatManDu like this.
  3. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Der ligger også Aqua (3* Michelin), eller "VW kantinen", så den må dere nesten forsøke når/hvis dere drar der.
     
    Last edited: 30. april 2016
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Oslo byr på pissregn og surt vær. Da er det deilig med tvillinger som ikke trives innendørs..
    Dagens program: Arsenal på pub litt senere. Det trengs....
     
  5. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hei å hå fra en fantastiske dag med blå himmel og sol her i Tallinn.
    Jeg må si jeg liker meg godt her :)


    Tihi....ingen kommentar ;)
    DSC_0228.JPG

    DSC_0231.JPG
    Flotte utsikten fra Radisson hotellet :D

    DSC_0225.JPG

    DSC_0227.JPG
     

    Attached Files:

    KatManDu and Xflipper like this.
  6. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Hei fra Boston hvor ørene mine enda ringer med lyden av intet mindre enn ni felespillere som fremførte alt for høy "irsk" musikk i et alt for lite pub-lokale. Men til tross for akutt søvnmangel er jeg fortsatt i live. Tror jeg. Nå skal jeg ha noen roligere dager før hjemreise på mandag. Været er flott, og nå er det på vei ut for å spise hummus og shoppe litt.

    God lørdag!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Åja, så det er ikke utendørs fotballturnering innendørs, altså? :p:D:D:D
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden