Hei Skal kjøre litt rundt på landsbygda i Tyskland fra lørdag 9.6 til mandag 11.6. Lander i München lørdag formiddag og må avslutte i Stuttgart mandag (jobb tirsdag-torsdag der, så bør helst få levert bilen inn i sentrum en plass sent mandag). I den forbindelse kunne jeg gjerne ha tenkt meg en morsom bil til en overkommelig penge (la oss si 2000 kr pluss minus totalt for 2 dager, altså utgår vel sportsbiler). Har President hos både Avis og Hertz. Avis virker kanskje å foretrekke med Eurobonus-tilbudene sine. Det beste jeg finner via nettsidene (avis_._no, hertz_._no, avisworld_._com/eurobonus) er en BMW 7-serie hos Avis til 2200 kr. Fin den altså, men kanskje ikke spesielt morsom. Får heller ikke opp alt som finnes hos de enkelte virker det som og for mange grupper må man ringe (og det kan jeg jo gjøre, men vil helst vite hva jeg bør gå for). Dessuten er det jo upgrade og double upgrade og alt mulig i de statusprogrammene, men er det verdt å sjanse på det? Uansett, jeg er på jakt etter konkrete tips til hva slags bil jeg bør booke hos Avis eller Hertz på MUN for 2 dager. Har ingen erfaring med hva de har i flåten sin, hva man kan håpe på, hvem man bør booke med, hvilke tilbud man bør benytte seg av, osv osv., så jeg er veldig åpen for alt av tips Takk for hjelpen og god helg til alle!
I München bruker du ingen av de. Du tar en taxi eller bane til BMW Welt og leier en M2, M3, M4 eller noe. Programmet heter BMW on demand.. Les mer her: https://portal.bmw-on-demand.de/index.do?action=display#modell Du han ha bilen hele dagen men betaler kun for de første 3 timene.
Jeg ville ikke tatt sjansen på det. Mine tanker om billeie er at man leier den bilen man vil ha, så er alt annet en bonus.