Et ganske så bra tilbud postet på flyertalk: https://www.flyertalk.com/forum/pre...lh-group-asia-kiew-biz-1333-first-2488-a.html Plenty med tilgjengelighet, helt inn i 2020. Blir kanskje noe suboptimal posisjonering for de fleste, men hvis man likevel befinner seg i området kan det vel friste.
Skal man tro tråden på flyertalk kan en også fly fra DME noe som gjør posisjonering lettere, og muligens visumfritt? Feks med SK SQ kombo via ARN.
blir litt overkill iforhold til posisjonering for min del satser på det kommer noe mer passende etterhvert! vi ble jo veldig bortskjemt i fjor!
Var god stemning det ja Satser, som @Shyneno sier, på at det kommer noen herlige kampanjer for betalt F
Hadde tiden strukket til hadde jeg kombinert dette med en svipptur innom Kiev, en by jeg besøker igjen.
Kan jo kombinere det med 1 døgn i GDN og sanke inn 7500 poeng der også for 4500 kr (OSL-ARN-CPH-GDN) også tar du WizzAir eller noe ned til kiev fra GDN? mange poeng og LX F
er det sånn at man blir banned for life hos lx/lh-mafiaen hvis man hopper av i zrh på vei hjem? Sier ikke at jeg holder på å bestille, men det kunne være noe å vurdere. 50k poeng bare for kbp-zrh-hkg-zrh... man får vel ikke de ekstra poengene for å være gull når man flyr partnere?
Nei, det går nok bra bare du sier fra ved innsjekk på returen. Jeg hoppet av i FRA på tilsvarende tilbud i fjor med utreise fra LHR.
Hvis man fullfører reisen, altså tilbake til Kiev, og så samme dag flyr hjem igjen fra Kiev via FRA, får man da tilgang til FCL på "andre mellomlanding"? Man er da på ny booking, men det er samme dag som man ankom med F til FRA.