Det har blitt lite flyturer med SAS siste året, og jeg ser nå at rekvalifisering til diamant er utenfor rekkevidde. Vil soft-landing til gull telle med i lifetime gold? Eller må jeg passe på å i det minste oppnå kravet til gull?
Du går kun ned ett nivå, selv om man ikke flyr i det hele tatt. Da slipper man å starte helt på bunn igjen. Diamant blir gull, gull blir sølv med soft landing.
Er ikke så enkelt når man oversetter fra engelsk alltid altså.. I et år har du lifetime gold Kanskje det høres bedre ut på originalspråket, You got this! In one year. blalblabla..
Det er mye dårlige oversettelser på nettsidene til SAS, og i eposter. Merkelig at de ikke kan ha noen som bruker 2 minutter på å lese gjennom før de sender ut..
Nja, jeg hadde vel forventet at det stod noe i retning "Gratulerer, du er pensjonist og har brukt alt for mye av livet ditt hos oss!", istedenfor "du har kvalifisert for 2022-2023" Mao om det er en bug og jeg må sende en mail for å få dette rettet opp eller om det går av seg selv..
Din er rar Are, den skal vel telle oppover… Et par uker etter år ti fikk jeg en hyggelig mail, og jaggu brev i posten også. Fin oppmerksomhet, men synes de kunne sendt med en bagtag eller hatt et medlemskort med ltg. Status på ltg ble oppdatert så fort de siste nødvendige poengene var på plass.
.. på min står det 8 på den siste, litt usikker på hva det betyr .. Enig at både bagtag og kort bør vise LTG..
Trenger du noen bagtag? Da kan jeg sikkert levere kjappere enn Sas til en postkasse nærme deg Har noen liggende
Woho! Nå har det endret seg hos meg også! PS dette er rent skryt, uten sniking Hyggelig nok ble jeg oppgradert til 1C på den aktuelle flighten, uten at jeg tror det var noen sammenheng...
Siden vi er godt i gang med selvskryt, så står det visst noe sånt hos meg og Så får vi se hvor mye det er verdt på sikt, dvs. om SAS klarer seg...
I følge sas sine fantastiske sider så er det bare å «elske turen der», 7 år igjen sier siden, men i realiteten har jeg 6 år igjen. Får se om jeg gidder…