Jeg har testet en av united sine lounger og amex sin lounge der. Ingen var noe å rope hurra for. Om valget stod mellom de to så ville jeg nok gått for united.
Og rom kan bestilles på timesbasis døgnet rundt. Fine greier og jeg sov godt. Bare ikke forvent noe luksus. Eller utsikt.
betaler jeg meg inn, eller er adgang gratis med biz bilett? vi er totalt to voksne og to barn, 1 av hver på biz og de andre på +. adgang for alle da evt?
Jeg hadd Star Gold og kunne derfor gå gratis + 1 gjest. Kan ikke svare på om du får flere inn. Men vil tro biz Star alliance gir tilgang
får sjekke i døra da. med status er to inne, og biz en til. da får 1 vente ute sammen med infant dersom de er gretne i inngangen. evt overlever vi vel i sas sin også
Hei, Jeg skal fly til Sydney med Lufthansa og Singapore Air. Ruten går Lyon -> Frankfurt -> Singapore -> Sydney. I den forbindelse så lurer jeg på hvilke lounger jeg har tilgang til? Jeg har forsøkt å søke litt rundt for å finne lounger på de forskjellige flyplassene men jeg klarer ikke å finne noen definitive kriterier noen steder. Billett: Premium Economy Status: EBG (og derfor Star Alliance Gold?) Jeg vil besøke de beste loungene jeg har tilgang til på de forskjellige flyplassene. Kan noen peke meg i retning av en side som viser meg hva jeg har tilgang til og ikke? På forhånd takk!
Det er fortsatt en bug på den for Singapore (SIN). Viser ikke riktig resultat. Hos LH og SQ Premium Economy er lounge ikke inkludert, så du kan søke på Economy og Star Alliance Gold.
Jeg har sett denne tidligere, og den sier jo at Star Alliance Gold har tilgang til alle lounges, men på andre nettsteder står det at man må ha Business eller First Class-billetter for å ha tilgang til enkelte lounger. Jeg quoter denne artikkelen: https://www.loungebuddy.com/blog/singapore-airlines-lounges-in-changi-airport-ultimate-guide/ Hva kan jeg stole på? Hvordan finner jeg den beste loungen? Jeg reiser forøvrig fra T3 i Singapore
@Damp Når det gjeld Changi og SQ, så har du kun adgang til Krisflyer gold lounge på Changi. Du har også adgang til andre *A lounger, men eg veit ikkje kven som er på T3. Du har ikkje tilgang til dei andre loungene tll SQ med EBG, som er for C og F. . På FRA kan du komme inn på LH Senator og AirMaple lounge. I SYD kan du komme inn i SQ og Air NZ loungen. Lyon aner eg ingen ting om
Lyon har to like Lufthansa-lounger. Den har jeg kontroll på! I Frankfurt skal jeg prøve LH Senator tenker jeg da. I Singapore blir det vel da Krisflyer Gold hvis det bare er den jeg har tilgang til. Hva betyr *A? Noen som har erfaring fra Loungene i Sydney? Hvilken er mest behagelig?
Ved inngang til SAS lounge på innland i Oslo nå, måtte jeg trykke på skjermen om jeg hadde med gjest eller ikke. Er dette noe nytt? Er vel tetting av kjent smutthull i så fall...
Eg trur ikkje det er dusj med Lufthansa, verken i Senator eller biz-delen. Men United, Singapore og Air Canada har dusj i terminal 2B. Det er akkurat langt nok å jogge frå LH (2A) til at ein blir passe svett i panna.
Takk! Det vart dusj i air Canada loungen. Og belgisk vaffel med jordbær og sjokoladesaus og cappuccino til frokost. Hadde dessverre ikkje tid til å gå innom dei andre loungane.